Запрошуємо на тренінг "Офіс-менеджемент по-новому"

Запрошуємо на тренінг "Офіс-менеджемент по-новому"

Всі учасники зможуть удосконалити свої знання про професійну компетентність офіс-менеджера в наступних сферах: комунікація, імідж, управління персоналом, організація роботи офісу, підготовка корпоративних заходів, діловий етикет.

Цільова аудиторія:

  • фахівці компанії, секретарі, офіс-менеджери, адміністратори та всі бажаючі навчитися.

Мета тренінгу:

  • систематизація та розвиток професійних умінь і знань в області офіс-менеджменту, ділового етикету.
  • організації роботи з відвідувачами, оволодіння практичними навичками безконфліктної комунікації, організації нарад презентацій, корпоративних заходів. 

Програма тренінгу:·              

Хто такий офіс-менеджер? Професійні та особисті якості. Значимість ролі офіс-менеджера в роботі компанії. Ролі та функції: офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, адміністратор. Основні напрямки діяльності, посадові обов'язки та порядок роботи.·              

Організація роботи офісу. Зонування офісу. Функціональні зони. Представницькі і конфіденційні зони. Елементи оформлення офісу. Організація харчування співробітників.·              

Організація постачання офісу. Аналіз пропозицій. Закупівля канцелярських, господарських та інших товарів для діяльності офісу. Організація системи зберігання. Облік.·              

Корпоративний стиль. Представницька діяльність. Складові корпоративного стилю. Організація прийому ділових партнерів. Організація і проведення презентацій. Прийом делегацій. Організація корпоративних заходів.·              

Робота з телефоном. Голос, як інструмент досягнення бажаного результату: гучність, тембр, темп, інтонації, чіткість сприйняття. Особливості прийому вхідних дзвінків. Фільтрація дзвінків. Планування вихідних дзвінків.·              

Прийом відвідувачів. Організація прийому відвідувачів. Вирішення питань відвідувачів в рамках повноважень.·              

Планування часу і робота з інформацією. Планування робочого часу керівника. Планування особистого робочого часу. Робота з інформацією. Пошук і джерела інформації. Відбір і структурування. Правила донесення інформації до керівника (стислість, конкретність, адресність). Специфіка донесення негативної інформації.·               

Взаємодія офіс-менеджера зі співробітниками офісу. Роль офіс-менеджера в створенні БПК в робочому колективі. Конфлікти та шляхи їх вирішення.

* Програма семінару уточнюються, і коригується за змістом залежно від специфіки діяльності і цілей компанії.

Дата тренінгів на найближчий час: 14.02.18; 22.02.18; 28.02.18 (може змінюватися за попередньою домовленістю з учасниками).

Тривалість тренінгу - 6-8 годин.

З 10.00-18.00, з перервою на каву-брейк з 13.00-14.00.

Вартість тренінгу - 1 250 грн. за 1 учасника.

Будемо раді бачити і вас!!!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини