Запрошуємо на тренінг "Тайм-менеджмент" 2 березня

Грамотно планувати свій час, нестача часу. Уміння відсортовувати важливі і першорядні справи від не надто нагальних справ

Більшість людей все частіше помічають той факт, що завантаження особистими справами і роботою настільки велика, що вони просто не знають, як все встигнути. Від такого завантаження і вічної нестачі часу у людини з'являється поганий настрій, млявість, дискомфорт і відсутність бажання, взагалі що-небудь робити. Щоб цього не сталося потрібно просто-напросто зробити одну важливу річ - зайнятися тайм-менеджментом або по-простому - навчитися грамотно планувати свій час.

Тайм-менеджмент - це здатність ефективно контролювати і управляти своїм особистим часом, яка полягає в умінні відсортовувати важливі і першорядні справи від не надто нагальних справ. І як тільки людина починає застосовувати цю здатність у своєму житті, у нього відразу пропадає вся суєта в справах.

А щоб розвинути в собі цю звичку потрібно знати основні правила тайм-менеджменту.

Про них розповімо на нашому тренінгу на тему "Тайм менеджемнт"

[відкрити контакти]+38 (066) 393 2 555

У сучасному світі будь-який менеджер намагається досягати поставлених цілей з найменшими витратами сил і часових ресурсів за допомогою грамотної організації всього робочого процесу. Це і є основою тайм-менеджменту.
В результаті навчання учасники освоюють практичні інструменти, завдяки яким зростає не тільки особиста результативність співробітника, але і командна результативність підрозділів на підприємстві.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини