Тренінг "Управління фінансами - курс на прибуток" пройде 19 квітня!

Як це правильно зробити та уникнути касових розривів?

На підставі маркетингового дослідження підприємство вирішує такі три проблеми:

  • які товари, роботи, послуги слід виробляти та в якій кількості?
  • Як мають бути вироблені ці товари?
  • Хто отримує, придбає чи зможе використати ці товари та послуги?

Підприємці зобов’язані визначати обсяг та джерела фінансових ресурсів, необхідних для виробництва і реалізації продукції, виконання фінансових зобов’язань перед бюджетом, банками, партнерами по бізнесу.

Дуже важливим у процесі управління фінансами підприємств є визначення такої проблеми в оборотних коштах, яка забезпечувала б мінімально необхідні розміри виробничих запасів, незавершеного виробництва залишків готової продукції для виконання виробничої програм.

https://www.facebook.com/events/638409023260239/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини