18-19 липня в м. Київ семінар "Тендери в україні в 2019р"
ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. Закупівля товарів, робіт і послуг – як уникнути помилок та позбутися ризиків. Оптимальні рішення.
Програма на сайті >>>
1. Нові законодавчі зміни у сфері державних закупівель. Нові можливості щодо спрощення проведення процедур закупівель.
2. Запобігання корупції. Стаття 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Здійснення закупівель з урахуванням нових вимог та заходів з подолання корупції. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми. Порядок дій замовників щодо виконання вимог ЗУ «Про запобігання корупції». Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції». Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.
3. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг.
- Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
- Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
- Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
- Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
- Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
- Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі.
- Моніторинг перед закупівлею.
- Робота системи DOZORRO: risk.dozorro.org. Інтеграція PROZORRO з системою ризик-індикаторів. DOZORRO – моніторинговий портал публічних закупівель. База для реальних оцінок Замовників та Учасників окремих тендерів. Збір інформації для оскарження в т.ч. сумнівних угод.
- Методики виявлення порушень.
5. Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі уповноваженого органу.
- Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
- Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
- Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
- Хто підписує документи ЕЦП?
- Розміщення інформації англійською мовою.
- Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
- Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.
6. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
- Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація?
- Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
7. Процедури закупівель: практика та особливості проведення.
- Участь нерезидентів в торгах. Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти.
- Переговорна процедура та її застосування.
- Відмова участі в торгах.
8. Допорогові закупівлі.
- Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.
- Повноваження державних адміністрацій щодо надання рекомендацій щодо допорогових закупівель. Як Замовник може захистити свої інтереси. Алгоритм обґрунтування відмови від «адмінрекомендації».
- Які дії під час проведення допорогових закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для замовників та учасників торгів.
- Обов’язкові умови «допорогових» договорів.
9. Закупівлі в сфері охорони здоров’я. Закупівля лікарських засобів.
- Як правильно визначити предмет закупівлі. Одне найменування — один лот? Що рекомендує МЕРТ та МОЗ.
- На що звернути увагу, щоб уникнути оскарження при закупівлі лікарських засобів та виробів медичного призначення: визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі; терміни придатності; строки поставки; гарантійні листи від виробників, тощо.
10. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції
- Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
- Кількість товару та місце його поставки.
- Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
- Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
- Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
- Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
11. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.
- Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна»? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли оцінюємо тендерну пропозицію. Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?
12. Забезпечення тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Рекомендації щодо вибору оптимального способу та розміру забезпечень.
13. Договір про закупівлю: особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання.
- Внесення змін та коригування істотних умов договору. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
- Як запобігти демпінгу.
- Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
- Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
- Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
14. Закупівля природного газу, електроенергії та інших комунальних послуг. Можливості проведення переговорної процедури закупівлі природного газу. Ризики відкритих торгів. Демпінг на торгах: як можна запобігти.
15. Тендерний комітет та його діяльність.
- Хто і які рішення приймає. Повноваження. Відповідальність. Корупційні ризики.
- Чи несуть відповідальність голова та секретар тендерного комітету за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
- Робота тендерного комітету з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
16. Здійснення закупівель за рамковими угодами.
17. Типові помилки в закупівлях та їх виправлення.
- Як вносити зміни до оголошення про проведення процедури відкритих торгів, при виявленні технічних помилок під час оприлюднення?
- Як виправити помилку, у випадку якщо постачальник допустив помилку в розрахунках а сума в результаті аукціону не змінилася.
18. Контроль у сфері публічних закупівель:
- Моніторинг закупівель. За якими ризик-індикаторами. Порядок моніторингу аудиторами Держаудитслужбою. Як оскаржити висновок Держаудитслужби з моніторингу.
- Що перевіряє Держказначейство;
- Чи має право АМКУ виходити за межі скарги;
- Алгоритм захисту під час моніторингу, перевірок, ревізій, зустрічних звірок.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини