Запрошуємо Вас, на семінар "Нове у сфері діловодства та архівної справи в Україні 2019. Організація роботи з документами та іншими матеріальними носіями", що відбудиться 3-4 жовтня
Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах...
- Програма семінару:
- Нові законодавчі зміни в Правилах організації діловодства та архівного зберігання. Організація діловодства та архіву на підприємстві за оновленими правилами.
- Організація роботи служби діловодства за новим Правилами. Порядок розроблення та затвердження організаційних документів, що регламентують роботу служби діловодства: положення про службу діловодства, посадові інструкції працівників, структура та штатна чисельність, кваліфікаційні вимоги до працівників служби. Визначення нормативної чисельності працівників служби.
- Організація ефективного документообігу. Вибір оптимальної форми організації роботи з документами та документообігу залежно від специфіки діяльності підприємства, установи, організації (централізована, децентралізована, змішана форми організації).
- Організація роботи з документами та іншими матеріальними носіями, що містять службову інформацію.
- Підготовка та оформлення службових документів.
- Систематизація та зберігання документів у діловодстві.
- Архівне зберігання документів. Вимоги до зберігання документів в архіві підприємства, установи, організації.
- Електронний документообіг. Типові вимоги до організації загального електронного документообігу та автоматизації всіх процесів життєвого циклу документа, зокрема електронного.
- Архівне зберігання електронних документів. Підготовка електронних документів до передавання на архівне зберігання.
- Основи інформаційної безпеки держави. Застосування технологій інформаційної безпеки відповідно до вимог чинної законодавчої та нормативно-правової бази у цій сфері. Безпека електронного документообігу та архівного зберігання електронних документів.
До проведення занять будуть залучатись провідні фахівці, розробники нормативно-правових актів у сфері діловодства, кадрової документації, архівної справи та електронного документообігу. Учасники семінару отримають комплект документів з рекомендаціями по веденню діловодства, документообігу, організації архівної справи та кадрового діловодства та консультації щодо впровадження електронного документообігу на підприємстві.
Розглядаються питання використання електронного підпису і проблеми суміщення паперового та електронного документообігу. Програма доповнюється питаннями організації електронного архіву.
Більш детальніша програма семінару ТУТ, або на нашому сайті https://nbc.ua/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини