Запрошуємо Вас, на семінар "Нове у сфері діловодства та архівної справи в Україні 2019. Організація роботи з документами та іншими матеріальними носіями", що відбудиться 3-4 жовтня

Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах...

  • Програма семінару: 
  1. Нові законодавчі зміни в Правилах організації діловодства та архівного зберігання. Організація діловодства та архіву на підприємстві за оновленими правилами.
  2.  Організація роботи служби діловодства за новим Правилами. Порядок розроблення та затвердження організаційних документів, що регламентують роботу служби діловодства: положення про службу діловодства, посадові інструкції працівників, структура та штатна чисельність, кваліфікаційні вимоги до працівників служби. Визначення нормативної чисельності працівників служби.
  3.  Організація ефективного документообігу. Вибір оптимальної форми організації роботи з документами та документообігу залежно від специфіки діяльності підприємства, установи, організації (централізована, децентралізована, змішана форми організації).
  4.  Організація роботи з документами та іншими матеріальними носіями, що містять службову інформацію.
  5.  Підготовка та оформлення службових документів.
  6.  Систематизація та зберігання документів у діловодстві.
  7. Архівне зберігання документів. Вимоги до зберігання документів в архіві підприємства, установи, організації.
  8. Електронний документообіг. Типові вимоги до організації загального електронного документообігу та автоматизації всіх процесів життєвого циклу документа, зокрема електронного.
  9. Архівне зберігання електронних документів. Підготовка електронних документів до передавання на архівне зберігання.
  10. Основи інформаційної безпеки держави. Застосування технологій інформаційної безпеки відповідно до вимог чинної законодавчої та нормативно-правової бази у цій сфері. Безпека електронного документообігу та архівного зберігання електронних документів.

До проведення занять будуть залучатись провідні фахівці, розробники нормативно-правових актів у сфері діловодства, кадрової документації, архівної справи та електронного документообігу. Учасники семінару отримають комплект документів з рекомендаціями по веденню діловодства, документообігу, організації архівної справи та кадрового діловодства та консультації щодо впровадження електронного документообігу на підприємстві.
Розглядаються питання використання електронного підпису і проблеми суміщення паперового та електронного документообігу. Програма доповнюється питаннями організації електронного архіву.

Більш детальніша програма семінару ТУТ, або на нашому сайті  https://nbc.ua/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини