Нові акцизні накладні та документи та найважливіші новації 2021 року у паливному акцизі на вебінарі 24 березня 2021 року!

Нові акцизні накладні та документи та найважливіші новації 2021 року у паливному акцизі на вебінарі 24 березня 2021 року!

Вебінар 24.03.2021 ІРИНИ ГУБІНОЇ 11: 00-14: 00 - лекційна частина (3 години)! Використовуємо зручну платформу для проведення вебінарів - eTutorium!

Навчальний центр "школа успiшного бiзнесу"

  запрошує   24 БЕРЕЗНЯ  2021 року на  ВЕБІНАР Ірини Губіної 

Паливний Акциз: Нові Акцизні накладні та документи та  Найважливіші новації 2021 року.

Поговоримо про складні та актуальні питання 2021року:

Акцизні склади: технічне оснащення, відповідальність за несвоєчасне обладнання

  • Основні вимоги до обладнання акцизних складів: дати, встановлені ПКУ та позиція податківців у зв'язку з їх несвоєчасним обладнанням.
  • Відповідальність, що стосується обладнання та звітності щодо акцизних складах: як і за що застосовується, чи є «карантинний» пільговий період
  • Вимоги до витратомірам і рівнемірів. Чим регламентовано?
  • Чи може податкова поставити під сумнів правильність обладнання рівнемірами і витратомірами акцизних складів
  • Які акцизні склади не підпадають під обладнання взагалі, які обладнуються тільки частково
  • Коли обладнати акцизний склад, якщо статус платника виник в 2020 році
  • Хто бере на себе обов'язки обладнання в разі оренди резервуарів

Переміщення пального автотранспортом і пересувні акцизні склади

  • Практика перевірок на дорогах: які ризики можуть бути, якщо автомобіль зупинили перевіряючі
  • В яких випадках повинні бути оформлені АН, а в яких - Заявки на переміщення
  • Скільки часу пальне може числиться на транспортному засобі - до зливу
  • Які можуть бути проблеми при некоректному списання пального з ТЗ
  • Вимога до устаткування ТЗ для вимірювання витрат речовини рівнемірами - коли необхідно?
  • Поповнення залишку пального на ТЗ - в очікуванні оновленої заявки на поповнення

Ви отримаєте:

  •  3 годинну лекційну частина - онлайн;
  •  відповіді на питання (в чаті, а також на електронну пошту)
  •  презентацію лектора в електронному вигляді;
  • доступ до відеозапису вебінару - 3 місяці, (після проведення вебінару - можна переглядати необмежену кількість разів і в зручний час);
  • технічну підтримку, супровід.

 РЕЄСТРАЦІЯ на навчання та докладна інформація

за телефонами:  [відкрити контакти](096)210 86 20,  [відкрити контакти](099)214 67 72,  [відкрити контакти](063) 148 46 18 

або пишіть нам :  [відкрити контакти][email protected]

Наша мета - щоб наші тренінги, навчання, курси допомогли стати нашим слухачам найкращими професіоналами.

Запрошуємо на підвищення професійної освіти в навчальний центр «школа успішного бізнесу».


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини