Для чого компаніям комплаєнс-менеджмент. Залишайте заявки на навчання!
Зовнішнє середовище надзвичайно швидко змінюється. Ці зміни обов'язково потрібно відстежувати та враховувати, інакше ризики зростають. Тому для компаній має надзвичайно велике значеня комплаєнс-менеджмент або управління відповідністю.
Зовнішнє середовище надзвичайно швидко змінюється. Ці зміни обов'язково потрібно відстежувати та враховувати, інакше ризики зростають, як і можливі штрафні санкції. Тому в сьогоденні для компаній має надзвичайно велике значеня комплаєнс-менеджмент або управління відповідністю.
Компанії мають мати власні системи комплаєнс-менеджменту, щоб запобігати негативним впливам та ризикам.
Важливе розуміння того, хто і чим повинен займатись в системі комплаєнс-менеджменту в компнанії, на підприємстві, в організації.
Для тих, хто прагне досягати сучасного рівня в сфері комлпєнсу, є новий стандарт ISO 37301:2021 "Compliance management systems — Requirements with guidance for use"
ТОВ "ВАТТ" проводить семінари та надає консультації щодо розробки та впровадження системи комплаєнс-менеджменту.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини