Для чого компаніям комплаєнс-менеджмент. Залишайте заявки на навчання!

Зовнішнє середовище надзвичайно швидко змінюється. Ці зміни обов'язково потрібно відстежувати та враховувати, інакше ризики зростають. Тому для компаній має надзвичайно велике значеня комплаєнс-менеджмент або управління відповідністю.

Зовнішнє середовище надзвичайно швидко змінюється. Ці зміни обов'язково потрібно відстежувати та враховувати, інакше ризики зростають, як і можливі штрафні санкції. Тому в сьогоденні для компаній має надзвичайно велике значеня комплаєнс-менеджмент або управління відповідністю. 

Компанії мають мати власні системи комплаєнс-менеджменту, щоб запобігати негативним впливам та ризикам.

Важливе розуміння того, хто і чим повинен займатись в системі комплаєнс-менеджменту в компнанії, на підприємстві, в організації.

Для тих, хто прагне досягати сучасного рівня в сфері комлпєнсу, є новий стандарт ISO 37301:2021 "Compliance management systems — Requirements with guidance for use"

ТОВ "ВАТТ" проводить семінари та надає консультації щодо розробки та впровадження системи комплаєнс-менеджменту.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини