PR і Рeклама в бізнесі. В чому різниця? Як користуватися цими інструментами на практиці

PR і Рeклама в бізнесі. В чому різниця? Як користуватися  цими інструментами на практиці

17-те засідання Дискусійного клубу «Міцний горішок» пройде під гаслом «Піар і рекламуйся». В цей день у стінах «КORONA-CLUB» дозволено рекламувати і себе, і компанію.

Але нагадуємо, що клуб засідатиме лише 2 години. А після, для ближчого знайомства, гра в Мафію!

Організатор заходу: компанія BogushTime

То хто ці PR і реклама? Як ними користуватися? Хто збуджує апетит? А хто змушує віддати останнє за продукт? А, може, ми і ви чогось не знаємо?

Приходьте 19 жовтня 2011р. З 18.30 до 20.30 будуть рішення! А після – гра!

Експерти:

Юрій Андросюк, генеральний директор ТОВ «Мафія», співавтор PR-проекту «Mafia-Party від Business People в D’Lux», «Business People Party» та інші;

Вікторія Якушева, піар-директор українського глянцевого журналу «Сезоны Моды», в минулому: виконавчий продюсер ICTV - редакції публіцистичних і розважальних програм, керівник PR і прес-служби Ukrainian Fashion Week, виконавчий продюсер продюсерського центру "Шоу-Біз",

Олена Сибірякова, політичний радник;

Олександр Астремський, засновник, бізнес-консультант в маркетинговому агентстві "Pushkin".

Віта Кравчук, керуючий партнер Business People | SMM Group;

Анатоль Тишкевич, продюсер «Караоке на Майдані», співатор «Шансу». За плечима: рекламні кампанії для «Королівський смак», завод «Дарниця», пиво «Чернігівське», напій «Шейк».

Модератор – Артем Золотар, провідний бізнес-тренер компанії BogushTime, веселий і кмітливий, експерт з тайм-менеджменту.

Вартість участі – 150 грн.Вартість гри в Мафію – 50грн. Зареєструватись ви можете вже зараз! Контактна особа – Юлія Бойко. Телефонуйте [відкрити контакти]+38 (066) 716-79-87, [відкрити контакти]044 223 24 93 або надсилайте запит на e-mail: [відкрити контакти][email protected].

Адреса: м. Київ, вул. Рогнідинська, 4, «КORONA-CLUB» (неподалік М. Льва Толстого, М. Палац спорту).

Інформаційні партнери: Рекламастер, Українські новини, Главред.

Попередні засідання Міцного горішка:

  • «Власник і топ-менеджер: хто є хто?»
  • «Робота чи гроші: що важливіше?»
  • «Корпоративна культура« з характером »
  • «Розробка корпоративної стратегії: помилки і знахідки»
  • «Як почати власний бізнес?»
  • «Що має бути брендом: ім'я або компанія?»
  • «Хочеш насмішити Бога - розкажи йому про свої плани»
  • Що за звірі стратегія і тактика?
  • Як «розворушити» співробітників - батогом або пряником?
  • Чи потрібен дрес-код в організації?
  • Створення бренду з нуля
  • Особистість бренду
  • Як сформувати команду?
  • Сімейний бізнес. Хто кого поглине: сім’я бізнес чи бізнес сім’ю?
  • Життєві цілі: Кому потрібен свідомий персонал?
  • Як знайти професіонала продавця?


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини