StoryTelling у бізнесі: п’ять стратегічних запитань для результативної взаємодії

StoryTelling у бізнесі: п’ять стратегічних запитань для результативної взаємодії

Майстер-клас Лари Хоманс. 20 вересня в kmbs.

  • Ви часто розповідаєте про вашу компанію – її історію і  розвиток, досягнення і плани, продукти і послуги? 
  • Вам добре знайомі ситуації, коли «ваша історія» не викликає бажаного інтересу і не приносить  очікуваних результатів? 
  • Ви зацікавлені  дізнатися, як зробити «вашу історію»  цікавою і переконливою, впливовою і результативною? 

Тоді, авторський майстер-клас Лариси Хоманс «StoryTelling у бізнесі: п’ять стратегічних запитань для результативної взаємодії» – для Вас.  П’ять причин взяти участь у майстер-класі: 

  • Дізнатися про «модель впливової історії»
  • Проаналізувати реальну бізнес-історію / навчальний кейс  
  • Розробити план створення «вашої впливової історії», 

А також:

  • Побачити і відчути «з середини» процес навчання у kmbs 
  • Розширити коло спілкування з колегами – управлінцями, які прагнуть професійного і особистісного розвитку. 

Автор майстер-класу - Лариса Хоманс, керівник програми Master in Business Leadership [MBL], викладач kmbs; бізнес-тренер, консультант і коуч у сфері стратегічних комунікацій, трансформаційного лідерства і партнерської взаємодії.  Чекаємо на Вас у четвер, 20 вересня 2012 року, о 18:00 у kmbs! Організаційна інформація: Для участі необхідно:

  1. Обіймати управлінську посаду
  2. Заповнити реєстраційну анкету та дочекатись підтвердження від менеджера.

Дата і час проведення: 20 вересня 2012 року,  18.00 – 20.00.Місце проведення: Києво-Могилянська Бізнес Школа, вул. Волоська 8/5, 4-ий корпус НаУКМА, 4-ий поверх. З будь-яких питань щодо події звертайтесь до Романа Михальчука:[відкрити контакти][email protected], [044] 490 6635, [093] 875 3139.Завжди раді спілкуванню з Вами!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини