StoryTelling у бізнесі: п’ять стратегічних запитань для результативної взаємодії
Майстер-клас Лари Хоманс. 20 вересня в kmbs.
- Ви часто розповідаєте про вашу компанію – її історію і розвиток, досягнення і плани, продукти і послуги?
- Вам добре знайомі ситуації, коли «ваша історія» не викликає бажаного інтересу і не приносить очікуваних результатів?
- Ви зацікавлені дізнатися, як зробити «вашу історію» цікавою і переконливою, впливовою і результативною?
Тоді, авторський майстер-клас Лариси Хоманс «StoryTelling у бізнесі: п’ять стратегічних запитань для результативної взаємодії» – для Вас. П’ять причин взяти участь у майстер-класі:
- Дізнатися про «модель впливової історії»
- Проаналізувати реальну бізнес-історію / навчальний кейс
- Розробити план створення «вашої впливової історії»,
А також:
- Побачити і відчути «з середини» процес навчання у kmbs
- Розширити коло спілкування з колегами – управлінцями, які прагнуть професійного і особистісного розвитку.
Автор майстер-класу - Лариса Хоманс, керівник програми Master in Business Leadership [MBL], викладач kmbs; бізнес-тренер, консультант і коуч у сфері стратегічних комунікацій, трансформаційного лідерства і партнерської взаємодії. Чекаємо на Вас у четвер, 20 вересня 2012 року, о 18:00 у kmbs! Організаційна інформація: Для участі необхідно:
- Обіймати управлінську посаду
- Заповнити реєстраційну анкету та дочекатись підтвердження від менеджера.
Дата і час проведення: 20 вересня 2012 року, 18.00 – 20.00.Місце проведення: Києво-Могилянська Бізнес Школа, вул. Волоська 8/5, 4-ий корпус НаУКМА, 4-ий поверх. З будь-яких питань щодо події звертайтесь до Романа Михальчука:[відкрити контакти] , [044] 490 6635, [093] 875 3139.Завжди раді спілкуванню з Вами!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини