Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
тренинг

Адміністратор ресторану: команда, сервіс, продажі

Организатор:
Тренінг центр Вікторії Буник
Продолжительность: 24 часа
Документ об окончании: сертификат

Целевая аудитория

Администраторы ресторана, старшие официанты, которые планируют перейти на должность администраторов. Собственики,  все желающие.

Цель мероприятия

Администратор ресторана - это руководитель, на которого падает очень много обязанностей. Организация работы зала ресторана, организация работы кухни, организация работы бара. Документация, обучение персонала и контроль за выполнением поставленных задач. Все это требует навыков.

Программа

Стандарти сучасної гостинності

  • Ресторанні реалії сьогодні
  • Тенденції у ресторанному бізнесі
  • Клієнтоорієнтація. Що це таке? Де її межі?
  • До кого ми повинні бути клієнтоорієнтованими? Як визначити що компанія саме така?
  • Досконалість в деталях: трикутник задоволеності гостя
  • Доміно ефект в ресторанніх реаліях
  • Імідж працівника= імідж ресторану.

Ключові фактори успіху ресторану – сервіс

  • Стандарти роботи
  • Що таке стандарт?
  • Що прописується в стандартах роботи працівників ресторану?
  • Розроблення стандартів високого сервісу ресторану
  • Розроблення чек-листів для більш якісної та успішної роботи ресторану
  • Постійні гості. Як їх утримати?
  • Що повинен знати кожен офіціант ?
  • Типи гостей
  • Правильна послідовність обслуговування різних за віком та статусом гостей
  • wow сервіс: міф чи реальність?
  • Цікаві ідеї для перевершення бажань
  • Навчіть свій персонал : мистецтву брати чайові

 Продажі націлені на гостя

  • 6 етапів продажу
  • Крос-селінг та ап-селінг
  • Продажі кожному типу гостей
  • Вияснення потреб
    Презентація блюда
  • Робота із запереченнями
  • Робота із скаргами гостей
  • Нештатні ситуації

 Команда

  • Типи офіціантів
  • Найм працівників
  • Адаптація та навчання офіціантів
  • Атестація та мотивація команди
  • Крос-воркінг з кухнею
  • Конфлікти та емоції в команді
Я – лідер
  • Адміністратор – лідер
  • Впевненість в собі – запорука успішності
  • Методики проведення тет-а-тет
  • Аналіз сильних сторін та зон розвитку себе

Дополнительная информация

У Результаті навчання ви отримаєте

  • розуміння різних типів гостей та інструменти задоволення їх потреб;
  • інструменти продаж;
  • методи впливу на перше враження гостя;
  • навики активно та висококласно вести переговори з гостем;
  • уміння переводити негатив на позитив у розмові;
  • розуміння важливості своєї участі у кільці обслуговування гостя;
  • активно продавати при зустрічі з гостем;
  • працювати із розлюченими гостями;
  • вирішувати у позитивному ключі складні ситуації;
  • створювати та зберігати висококласний бренд ресторану;
  • знати різні інструменти сервісних продажів;
  • збільшення продажів;
  • підвищення рівня впевненості;
  • підвищення оцінки сервісу гостем на різних джерелах;
  • якісний підбір команди;
  • управління своєю командою комплексно та ефективно;
  • розуміння мотивації кожного;
  • знання ричагів впливу;
  • організацію системи постійного навчання в колективі;
Контактная информация
Компания: Телефон:
(050) 378-34-58 Показать

Комментарии

директор ресторану "Східний" — Драган Наталія | 24.02.2014, 13:21
Враження по програмі незабутні. Найбільше сподобалась привітна, невимушена атмосфера. Почула багато цікавих ідей для втілення подальших планів . Все супер! Все чудово, куди вже краще! Обов'язково, що рекомендуватиму знайомим Тренінг Центр Вікторії Буник. Думаю, що і сама ще буду звертатись.
Курс "Адміністратор ресторану" ресторан "Оазис" — Аренович Богда | 24.02.2014, 13:25
Сподобалось: Обєм інформації, велика увага до деталей, моделювання ситуацій, приклади,відпов іді на запитання, завдання. Мені було замало 5 днів, хотілося б 6-7. Інформації дуже багато і вся дуже корисна, хочеться все записувати. :-) Було б круто, якщо все було б надруковано а весь інший час лишався на завдання, приклади, поясненння і коментарії. Тренінг однозначно дуже корисний.Буду всім радити. Дякую Вам ! :lol:
"ресторан "Східний" — Бойко Любов | 24.02.2014, 13:27
Я дуже задоволена, що потрапила на курс. Мені дуже сподобалась система проведення, дуже багато нового і корисного та цікавого я навчилась. Навіть немає ніяких пропозицій щодо покращення курси, як на мене тут все досконало. Я буду рекомендувати усім курси/тренінги "Тренінг Центру Вікторії Буник"
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Гостинично-ресторанный бизнес, HoReCa, Продажи, работа с клиентами, Управление персоналом, HR
Горячие тренинги
тренинг
Партнеры сайта
96 новостей, 80 статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».