Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
семінар

Аспекти соціально орієгтованого маркетингу у сфері ЖКГ. Ключові інструменти для впровадження сучасних взаємовідносин в управлінні багатоквартирними будинками

Организатор:
Інститут муніципального менеджменту
Продолжительность: 8 часов
Документ об окончании: Сертифікат
Стоимость: 1880 грн
Діють знижки!
-25%
при заказе с сайта
Тренеры:
Гриджук Ірина Анатоліївна Гриджук Ірина Анатоліївна

Целевая аудитория

  • Керівники та заступники керівників підприємств ЖКГ.
  • Виконавці послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, діючі управителі та управителі початківці.

Цель мероприятия

Показати як за допомогою простих та зрозумілих маркетингових інструментів залучити якомога більшу кількість нових споживачів та не втратити існуючих, а також впевнено та стабільно триматись на ринку житлово-комунальних послуг

Программа

Модуль №1

Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками:з чого почати?

  • Чому споживач обирає не вас? Яка найголовніша причина непорозуміння та що з цим робити.
  • Як не втратити замовника?
  • Що таке маркетинг і в чому його цінність сьогодні на ринку житлово-комунальних послуг
  • Як реально здійснюватимаркетингові заходи підприємствам, залучаючи мінімальні бюджети

Модуль №2

Найголовніший інструмент підвищення лояльності споживача, або як залишатись конкурентоспроможним завжди.

  • Зв'язки з громадськістю, або як здобути популярність та успішно взаємодіяти з клієнтами/споживачами.
  • Найголовніші компоненти впливу на думку споживача.
  • Як передбачити поведінку споживача в залежності від соціально-економічної та політичної ситуацій в суспільстві.
  • Цінність опитувань та практика застосування удіяльності щодо просування.
  • Як «правильно» справлятися з чутками та обмовами/наклепами

Модуль №3

Реклама і основні заходи по просуванню послуг

  • Основні правила донесення повідомлення до споживача.
  • Формування концепції та розроблення дизайну рекламного повідомлення (заголовок, «кнопка», «картинка-зачіпка» тощо).

Модуль № 4

Методологія та система маркетингу

  • Як розробити просту, зрозумілу та ефективну маркетингову стратегію.
  • Як прогнозувати, розраховувати та отримати лояльного споживача/замовника.
  • Маркетинговий потенціал вашої компанії: інструменти оцінювання.
  • Головна помилка у маркетингу та як її уникнути.

Дополнительная информация

Можливості отримання додаткових знижок,  за умови участі кількох осіб  та групових замовлень.

У вартість включено: інформаційно-консультаційне обслуговування на семінарі-практикумі, друковані матеріали, кава-брейк та смачний комплексний обід.

Освіта – фундамент успіху

Укладайте правильно!

З повагою, ІММ.

Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Костянтин
Телефон:
(044) 221-45-06 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категории: Маркетинг, реклама, PR, брендинг
Партнеры сайта
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».