Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
семинар

Діловодство та архівна справа в Україні: нові методи організації. Нові законодавчі зміни та практика їх застосування. Електронний документообіг та практика його впровадження. Електронний архів підприємства

Организатор:
Кортекс
Продолжительность: 14 часов
Документ об окончании: сертификат
Стоимость: 3600 грн
Дата и место проведения:
22.05.18 - 23.05.18, начало в 10:00
Киев, Современный оборудованный конференц-зал со столами в центре города (ст. метро "Печерская").

Программа

1. Нормативно-правова база, що регламентує діловодство та архівну справу в Україні. 
Нові законодавчі ініціативи в 2016 р. 

  • Наказом  Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 затверджено нормативно-правовий акт «Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» (зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181. Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності і є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами.

2. Організація роботи служби діловодства.

  • Структура служби, вимоги до персоналу, положення   про службу, посадові інструкції працівників служби.
  • Визначення чисельності працівників служби.
  • Підготовка локальних нормативних актів установи, що регулюють організацію роботи з документами (інструкція з діловодства, стандарт організації тощо).

3. Правила документування управлінської інформації. Підготовка і оформлення службових документів.

  • Типологія управлінської документації. 
  • Організаційно-розпорядчі документи, їх види, порядок підготовки та оформлення. 
  • Організаційна документація (правила, положення або статут, інструкції, регламенти, штатні розписи тощо).
  • Розпорядча документація (постанови, рішення, накази, розпорядження)
  • Інформаційно-аналітична документація (акти, довідки, доповідні записки, протоколи, службові листи тощо)
  • Бланки документів. Склад реквізитів управлінських документів. Обов’язкові реквізити документа.
  • Погодження, затвердження, підписання управлінських документів, загальні вимоги до їх тексту. 

4. Документообіг та організація документообігу на підприємстві.

  • Основні принципи організації документообігу, визначення його обсягу.
  • Приймання та первинне опрацювання документів, їх попередній розгляд.
  • Реєстрація документів, види і форми реєстрації. Структура реєстраційного індексу.
  • Організація та технологія контролю виконання документів.
  • Мета контролю, його види, строки виконання документів (типові, індивідуальні). Етапи контролю (взяття документа на контроль, визначення форм і методів контролю, проміжний контроль, продовження строків виконання документів, зняття документів з контролю).

5. Експертиза цінності документів.

  • Порядок проведення експертиза цінності документів.
  • Визначення строків зберігання документів.
  • Організація роботи експертної комісії.

6. Зберігання документів у діловодстві. Номенклатура справ. Формування документів у справи та їх оперативне зберігання в структурних підрозділах.

  • Номенклатура справ.
  • Технології підготовки номенклатури справ структурного підрозділу та номенклатури справ установи (зведеної). Застосування переліків документів зі строками зберігання. Вимоги до оформлення та погодження номенклатури.
  • Правила формування справ. Тимчасове зберігання справ у структурних підрозділах. Вимоги щодо оформлення справ.
  • Підготовка справ для архівного зберігання.
  • Вимоги до оформлення справ, що підлягають архівному зберіганню. Складання та оформлення описів справ структурного підрозділу.
  • Порядок знищення справ, строк зберігання яких закінчився.
  • Порядок передавання документів до архіву (архівного підрозділу) установи.

7. Архів підприємства. Зберігання документів в архіві (архівному підрозділі).

  • Організація роботи архіву (архівного підрозділу). Порядок розроблення та затвердження положення про архів (архівний підрозділ). Визначення чисельності працівників архіву.
  • Вимоги до формування архівного фонду установи та обліку документів в архіві. Довідковий апарат до документів архіву (описи, каталоги, картотеки, бази даних тощо). Режим доступу та порядок користування документами архіву.
  • Складання описів справ установи та актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ. Порядок знищення документів.
  • Забезпечення збереженості архівних документів. Вимоги до приміщення архіву та  його обладнання. Дотримання основних режимів зберігання: температурно - вологісного, світлового, санітарно-гігієнічного тощо.
  • Передавання документів на постійне зберігання до архівної установи.
  • Порядок приймання-передавання документів (справ) під час зміни керівника установи, керівника архіву, припинення установи.

8. Електронний документообіг. Впровадження електронного документообігу. Електронний архів. Рекомендації по організації та оптимізації бюджету на його впровадження.

  • Електронний документ та документ в електронному вигляді: в чому різниця.
  • Організація електронного документообігу відповідно до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2014 року № 1886/5, зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2014 року за № 1421/26198.
  • Система автоматизації діловодства (САД).
  • Система електронного документообігу (СЕД).
  • Електронний цифровий підпис. Організація електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, підтвердження юридичної сили документа.
  • Організація роботи з електронними документами та їх підготовка до передавання на архівне зберігання.
  • Рекомендаціїї щодо оптимізації фінансових бюджетів на впровадження електронного документообігу. Які операції можна та необхідно автоматизувати власними силами та в першу чергу, що може почекати, без чого можна обійтись
Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Артем
Телефон:
(044) 451-88-12, (050) 312-34-73 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Делопроизводство, секретариат, call-центры, Право, юриспруденция, Управление персоналом, HR
Партнеры сайта
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».