Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
тренинг

Стандарты качества обслуживания

Организатор:
Come оn, тренінг центр
Продолжительность: 8 часов
Стоимость: 1600 грн
гонорар тренеру грн/день
Тренеры:
Хейлік Олена Володимирівна Хейлік Олена Володимирівна

Целевая аудитория

Персонал, який взаємодіє з клієнтами

Цель мероприятия

закріпити в поведінці персоналу елементи маркетингової комунікації при продажі товару (послуги) в організації. В результаті впровадження стандарту обслуговування, орієнтованого на клієнта, компанія формує для себе унікальну конкурентну перевагу, яку важко скопіювати та відтворити.

Программа

СТАНДАРТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Впроваджуємо, або удосконалюємо існуючий підхід до якості обслуговування, підвищуючи його до європейського рівня.

Що це означає?

Якщо Ви є власником, або керівником малого (середнього) бізнесу у сфері обслуговування в Україні. Ви доклали чималих зусиль та коштів задля того, щоби вивести свій бізнес на належний рівень. Але розумієте, що на комфорт людини, що може стати Вашим постійним клієнтом, або розвернутись і піти невдоволеним геть, впливає не тільки (і не стільки) інтер’єр, розташування, концепція закладу, скільки дбайливе і уважне ставлення оточуючих (персоналу), майстерність у продажу і післяпродажне обслуговування. Від кожного співробітника, який контактує із клієнтом залежить репутація Вашого закладу, а як наслідок — рівень прибутків (якість і кількість продажів).

Стомилися штрафувати співробітників? Є інший шлях. Навчити і послідовно контролювати виконання. Чим саме ми можемо Вам допомогти:

  • Розробити нормативні документи, які регламентують процес взаємодії з клієнтом;
  • Організувати таємні або відкриті контрольні закупки, результати яких лягають в основу системи мотивування персоналу;
  • Провести тренінгової програми “Стандат якості обслуговування”, адаптованої під специфіку Вашого підприємства.
  • Надати консультативну підтримку з боку тренерів під час посттренінгової асиміляції досвіду учасників;
  • Реалізувати послідовний контроль за виконанням програми;

Програма удосконалення «Стандартів якості обслуговування»

Розрахована на 6 тренінгових днів по 8 годин.

Передбачає розробку нормативного документу, що регламентую процес взаємодії з Клієнтом (Гостем, Відвідувачем тощо…), та посттренінговий контроль дотримання Стандартів

Модуль1. Стандарти якості обслуговування. Знайомство

Модуль2. Перша зустріч з Клієнтом

Модуль3. Виявлення потреб (мотивів) Клієнта

Модуль4. Теорія і практика продажу. Перехресні продажі

Модуль5. Управління конфліктами

Модуль6. Ділове спілкування по телефону. Продажі по телефону;

  • Послідовний контроль за виконанням стандартів якості обслуговування (“таємні закупки” за бажанням).

!        Програма підлягає адаптації до специфіки діяльності Вашого підприємства.

Вартість 8-годинного тренінгового дня 1600 грн (максимальна кількість учасників 10), детальніше інформацію Ви можете дізнатися:

 тел.: 068-398-0-399,

Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Олена
Телефон:
(068) 398-03-99 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Переговоры, коммуникации, Продажи, работа с клиентами, Управление персоналом, HR
Горячие тренинги
открытая встреча
Презентація програм МВА в МІБ,
Бизнес-школа "Международный институт бизнеса", бесплатно
Партнеры сайта
19 тренингов, 2 тренера, 10 новостей, 8 статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».