Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
вебінар

Соціальний маркетинг

Организатор:
ВУМ online
Продолжительность: 40 часов
Документ об окончании: Сертифікат
Стоимость: бесплатно
Тренеры:
Крикунов Михаил Крикунов Михаил
Дата и место проведения:
21.09.18 - 28.09.18
22.09.18 - 29.09.18
23.09.18 - 30.09.18
Киев, https://vumonline.ua/course/social-marketing/

Целевая аудитория

Цей курс буде корисним як для досвідчених маркетологів, що прагнуть подивитись на маркетинг під іншим кутом, так і для керівників проектів, співробітників неурядових організацій, що працюють з соціальними проектами та хочуть навчитись їх просувати.

Цель мероприятия

Дізнатися, що таке соціальний маркетинг, зрозуміти, як і де його можна використовувати.

Почати процес навчання можна за цим посиланням.

Программа

Що робити, щоб люди, які живуть з вами поруч, змінили свою поведінку? Щоб вони позбулися шкідливих звичок, спробували робити щось незвичне для них, змінили своє ставлення до чого-небудь або кого-небудь? Це не про психологію і не про сорок порівняно чесних способів досягнення мети. Це про маркетинг, але в нетрадиційній для нашого суспільства сфері.

Цей дистанційний курс адресований і фахівцям з маркетингу, перед якими постало завдання планування соціальних впливів, і всім тим, хто, розмірковуючи про необхідність вирішення тих чи інших соціальних проблем, хотів би зрозуміти специфіку маркетингових підходів, рішень та інструментів, що застосовуються для цього. Іншими словами, цей курс буде корисним також і активістам, і співробітникам неурядових організацій, і, більш широко, представникам громадянського суспільства - тим, хто, займаючись завданнями соціальної взаємодії, зміни соціальної поведінки, намагаючись щось змінити навколо себе, пробував перенести стандартні підходи комерційного маркетингу на цю сферу і переконався в тому, що вони не працюють.

Курс вирішує ряд завдань:

  • він допомагає слухачам засвоїти базовий обсяг знань, необхідних для підготовки та реалізації конкретного проекту соціального маркетингу – цим він може бути цікавий допитливим, від студентів до пенсіонерів));
  • дає можливість визначитися з необхідними навичками, набуттяі розвиток яких є важливим для забезпечення ефективності цієї діяльності (власне, придбання навичок вимагає практики і ще раз практики, і  залежить від того, чи пробує конкретний учасник курсущось робити, чийому досить роздумів) – це може бути цікаво тим, хто бажає досягти ефективності в професійній діяльності;
  • він може підштовхнути учасника до спроб практичного планування та реалізації маркетингової підтримки соціальних і соціально-орієнтованих проектів, в масштабі від разового зусилля і до повноцінної маркетингової кампанії – в цьому зацікавлені всі ми, як громадяни країни, яка не повинна зупинятися на досягнутому і, тим більше , зобов’язана запобігти скочуванню на колишні позиції.
  • У будь-якому випадку, даний курс сприятиме формуванню в учасників більш цілісного, раціонального погляду на те, як і чим живе суспільство, під впливом чого люди змінюють свою поведінку і як цим можна раціонально управляти.

Про курс:

  • Курс побудований як послідовність з 11 ключових тем, вивчення кожної з яких передбачає прослуховування відео-лекції, читання додаткових матеріалів, виконання квізу (тематичних тестів для самоперевірки) і завдань, що дозволяють учаснику перевірити, чи в змозі він / вона застосувати вивчену теорію на практиці.
  • Дистанційний характер курсу змусив максимально розвантажити його від теоретичної деталізації на користь практичних завдань / вправ, що виконуються учасником самостійно з подальшим порівнянням своїх рішень із запропонованим автором варіантом / вимогами.
  • У разі успішного проходження всього матеріалу, учасник буде в змозі спланувати свої зусилля в сфері соціального маркетингу.

Що ми з вами вивчимо? Ключові теми:

  • Чим займається і чим не займається соціальний маркетинг. Соціальні зміни як сферазастосування соціального маркетингу
  • Короткий екскурс в принципи маркетингу – від чого відштовхуватися?
  • Адвокація та зміна оточення.
  • Принципи комунікації та переконання в соціальному середовищі.
  • Базова модель зміни соціальної поведінки (детальне пояснення різних моделей та їх застосування будуть предметом окремого майбутнього курсу).
  • Комплекс функцій соціального маркетингу (мікс) і його відмінність від комерційного маркетингу.
  • Сегментація і таргетування в соціальному маркетингу.
  • Використання медіа в соц. маркетингу.
  • Спонсорство як маркетинговий інструмент.
  • Планування дій і кампаній соціального маркетингу.20
  • Як знайти гроші на ваш маркетинг?

Мова курсу - російська. Це дистанційний онлайн курс. Навчатися можна в будь-який зручний час: https://vumonline.ua/course/social-marketing/ 

Дополнительная информация

Це дистанційний онлайн курс. Навчатися можна в будь-який зручний час: https://vumonline.ua/course/social-marketing/

Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Остап Стасів
Телефон:
(050) 338-88-43 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Маркетинг, реклама, PR, брендинг, Эстетическое образование, культура
Партнеры сайта
1 тренинг, 2 тренера, 4 новости
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».