Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
семінар-інтенсив

Переговори для менеджера. Продажі, самовдосконалення

Организатор:
InsightIntegro
Продолжительность: 4 часа
Стоимость: 500 грн
400 грн. (корпоративні групи від 5 учасників); без ПДВ
Тренеры:
Фурса Елена Фурса Елена
Дата и место проведения:
21.08.18, начало в 10:00
Львов, в центрі міста

Целевая аудитория

  • Керівники, Управлінці, Власники бізнесу
  • Менеджери, Адміністратори середньої та вищої ланки які проводять переговори
  • Секретарі, адміністрація, менеджери з продажів
  • Кожному хто бажає покращити ефективність комунікації

Цель мероприятия

  • передати учасникам технології та види ведення переговорів
  • презентувати та розібратися з структурою проведення переговорів, отримати корисні рекомендації по веденню переговорів
  • оцінка себе по ефективності та використанню основних методологій в проведенні переговорів (телефонні, ділові, комерційні, публічні, кадрові переговори)
  • презентація 16-ти принципів ефективної комунікації та ведення переговорів

Программа

Тематика тренінгу-інтенсиву:

  • Передати учасникам технології, принципи та види ведення переговорів;
  • Презентація 16-ти принципів ефективної комунікації та ведення переговорів в роботі;
  • Введення в конфліктологію, дізнатися які стилі поведінки при конфліктах існують; 
  • Навчитися використовувати різні правила та методи вирішення конфліктних ситуацій;
  • Презентувати та розібратися з структурою проведення переговорів, отримати корисні рекомендації і поради від тренера, та інших учасників, по веденню переговорів з різними людими і їх налаштуваннями;
  • Само-оцінка себе по ефективності та використанню основних методологій в проведенні переговорів, продаж (телефонні, ділові, комерційні, публічні, кадрові переговори);
  • Презентувати та розібратися з структурою продажів, отримати корисні рекомендації і поради від тренера по веденню продажів різним типам клієнтів та робота з їх налаштуваннями;
  • Дізнатися про методи виявлення потреб, приклади презентації та комплексного продажу;
  • Уміння позитивно налаштовуватися на роботу. Ефективно планувати свою роботу, правильно розставляти пріоритети в роботі; 
  • З легкістю входити в контакт з клієнтом і формувати партнерські відносини; 
  • Ефективно працювати з запереченнями та сумнівами від клієнтів; 
  • Професійно завершувати продаж; 
  • Уміння аналізувати сильні і слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний візит / зустріч; 
  • Уміння стати якісним помічником, консультантом, партнером при визначенні та виборі покупця / клієнта.
  • Розвивати якість індивідуальної результативності; 
  • Отримати Зворотній Зв'язок на трегінгу, попрацювати в парах, використати практичні завдання, додатково отримати мотиваційний заряд та розвиток особистого професіоналізму.

Формат організації та проведення тренінгу:

  • З 10 до 13:00 семінар по продажам:  
  • Робота в парах, індивідуальні виступи, дискусії, завдання, ігри, коучинговий формат роботи. 
  • Подача З.З. учасникам на тренінгу, практичні завдання. 
  • Обговорення «живого-актуального проблемного питання» від кожного учасника. 
  • Використання домашнього завдання, залученість кожного учасника в групі. 
  • Форма тренінгу 50% теорія, 50% практика. 
  • Використовуємо перерви на каву (це може бути враховано за бажанням учасника при самостійній оплаті).

Дополнительная информация

Результати для учасників:

  • Учасники знають з чого складається структура ведення переговорів (що потрібно вміти робити, щоб комунікація та переговори були ефективними).
  • Вміють використовувати нові інструменти в проведенні різних видів переговорів. 
  • Розуміють залежність між пріоритетністю та часом в проведенні переговорів.
  • Учасники знають основи, різні методи та технології в проведенні переговорів, презентацій, продажах та в підведенні клієнта до нового рівня відносин. 
  • Знають та використовують в роботі принципи і методи планування часу, поліпшення індивідуальної ефективності. 
  • Розуміють від яких складових залежить пріоритетність і як нею користуватися в роботі та в особистому житті.
  • Учасники знають, які методи планування існують і як їх можна використовувати в своїй роботі.
  • Учасники отримують можливість збільшення продажів за рахунок додатково-нових практичних знань та підходів і актуальних технік в продажах, які ми готові Вам надати на тренінгу; 

Результат тренінгу:

  • Використання в роботі отриманих знань і навичок по проведенню переговорів на практиці для підняття особистої ефективності та професійності. 
  • Поліпшення якості ведення переговорів, особистої комунікації та телефоних переговорів.
  • Знання як проводити підготовчі заходи до переговорів, як готувити до переговорів опонента щоб був результат та не порушувалась комунікація.
  • Розуміти пріоритетність задач та їх взаємозв'язок з проведенням ефективних переговорів.
  • Розуміти як якісно продавити, переконувати та проводити переговори з високою результативністю.
  • Уміння позитивно налаштовуватися на роботу.
  • З легкістю входити в контакт з клієнтом і формувати партнерські відносини.
  • Знання з продажів та ведення переговорів для використання в роботі.
Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Лена
Телефон:
(097) 255-50-05 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Переговоры, коммуникации, Продажи, работа с клиентами, Управление проектами, бизнес-планирование
Горячие тренинги
тренинг
Гипнотерапия - тонкости профессии,
Резниченко Алла, ЧП, 9000 грн
Партнеры сайта
44 тренинга, 61 тренер, 18 новостей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».