семінар-інтенсив
Переговори для менеджера. Продажі, самовдосконалення
Организатор:
 Продолжительность: 7 часов Стоимость: 1500 грн 1000 грн. (корпоративні групи від 5 учасників); без ПДВ
|
Тренеры:
Дата и место проведения:
16.01.20, начало в 10:00
Львов, в центрі Львова (конференц зал) |
|
Целевая аудитория
- Керівники, Управлінці, Власники бізнесу
- Менеджери, Адміністратори середньої та вищої ланки які проводять переговори
- Секретарі, адміністрація, менеджери з продажів
- Кожному хто бажає покращити ефективність комунікації.
Цель мероприятия
- передати учасникам технології та види ведення переговорів
- презентувати та розібратися з структурою проведення переговорів, отримати корисні рекомендації по веденню переговорів
- оцінка себе по ефективності та використанню основних методологій в проведенні переговорів (телефонні, ділові, комерційні, публічні, кадрові переговори)
- презентація 16-ти принципів ефективної комунікації та ведення переговорів.
Программа
- Передати учасникам технології, принципи та види ведення переговорів;
- Презентація 16-ти принципів ефективної комунікації та ведення переговорів в роботі;
- Введення в конфліктологію, дізнатися які стилі поведінки при конфліктах існують;
- Навчитися використовувати різні правила та методи вирішення конфліктних ситуацій;
- Презентувати та розібратися з структурою проведення переговорів, отримати корисні рекомендації і поради від тренера, та інших учасників, по веденню переговорів з різними людими і їх налаштуваннями;
- Само-оцінка себе по ефективності та використанню основних методологій в проведенні переговорів, продаж (телефонні, ділові, комерційні, публічні, кадрові переговори);
- Презентувати та розібратися з структурою продажів, отримати корисні рекомендації і поради від тренера по веденню продажів різним типам клієнтів та робота з їх налаштуваннями;
- Дізнатися про методи виявлення потреб, приклади презентації та комплексного продажу;
- Уміння позитивно налаштовуватися на роботу. Ефективно планувати свою роботу, правильно розставляти пріоритети в роботі;
- З легкістю входити в контакт з клієнтом і формувати партнерські відносини;
- Ефективно працювати з запереченнями та сумнівами від клієнтів;
- Професійно завершувати продаж;
- Уміння аналізувати сильні і слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний візит / зустріч;
- Уміння стати якісним помічником, консультантом, партнером при визначенні та виборі покупця / клієнта.
- Розвивати якість індивідуальної результативності;
- Отримати Зворотній Зв'язок на трегінгу, попрацювати в парах, використати практичні завдання, додатково отримати мотиваційний заряд та розвиток особистого професіоналізму.
Формат організації та проведення тренінгу:- З 10 до 18:00 семінар по продажам:
- Робота в парах, індивідуальні виступи, дискусії, завдання, ігри, коучинговий формат роботи.
- Подача З.З. учасникам на тренінгу, практичні завдання.
- Обговорення «живого-актуального проблемного питання» від кожного учасника.
- Використання домашнього завдання, залученість кожного учасника в групі.
- Форма тренінгу 50% теорія, 50% практика.
- Використовуємо перерви на каву (це може бути враховано за бажанням учасника при самостійній оплаті).
Дополнительная информация
Результати для учасників:- Учасники знають з чого складається структура ведення переговорів (що потрібно вміти робити, щоб комунікація та переговори були ефективними).
- Вміють використовувати нові інструменти в проведенні різних видів переговорів.
- Розуміють залежність між пріоритетністю та часом в проведенні переговорів.
- Учасники знають основи, різні методи та технології в проведенні переговорів, презентацій, продажах та в підведенні клієнта до нового рівня відносин.
- Знають та використовують в роботі принципи і методи планування часу, поліпшення індивідуальної ефективності.
- Розуміють від яких складових залежить пріоритетність і як нею користуватися в роботі та в особистому житті.
- Учасники знають, які методи планування існують і як їх можна використовувати в своїй роботі.
- Учасники отримують можливість збільшення продажів за рахунок додатково-нових практичних знань та підходів і актуальних технік в продажах, які ми готові Вам надати на тренінгу;
Результат тренінгу:- Використання в роботі отриманих знань і навичок по проведенню переговорів на практиці для підняття особистої ефективності та професійності.
- Поліпшення якості ведення переговорів, особистої комунікації та телефоних переговорів.
- Знання як проводити підготовчі заходи до переговорів, як готувити до переговорів опонента щоб був результат та не порушувалась комунікація.
- Розуміти пріоритетність задач та їх взаємозв'язок з проведенням ефективних переговорів.
- Розуміти як якісно продавити, переконувати та проводити переговори з високою результативністю.
- Уміння позитивно налаштовуватися на роботу.
- З легкістю входити в контакт з клієнтом і формувати партнерські відносини.
- Знання з продажів та ведення переговорів для використання в роботі.
|
|