Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
семінар

3а законом про публічні закупівлі від початківця до професіонала. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника

Организатор:
Радник в сфері державних закупівель, журнал
Продолжительность: 21 час
Документ об окончании: Сертифікат про навчання
Стоимость: 2490 грн
Дата и место проведения:
05.12.18 - 07.12.18, начало в 09:30
17.12.18 - 19.12.18, начало в 09:30
Киев

Целевая аудитория

Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Цель мероприятия

Навчити вас роботі з майданчиками, орієнтуватись у нововведеннях нового Закону «Про публічні закупівлі», формувати тендерний комітет та призначати уповноважену особу, встановлювати критерії оцінки, правильно проводити допорогові та надпорогові закупівлі, встановлювати вимоги до учасників. Та розповісти, як набуті навички допоможуть вам у повсякденній роботі в тендерному комітеті.

Программа

Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.

Програма 3х денного навчання

1-й день

 9:15 - 9:30 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.

 9:30– 10:30 Загальна частина:

  • загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
  •  скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?;
  •  «звіт про укладенні договори» - коли подаємо та за якими договорами звітуємо;
  •  хто повинен проводити допорогові та над порогові процедури закупівель?;
  •  хто несе відповідальність за звіт про укладений договір?
  •  чи можуть працювати разом тендерний комітет та уповноважена особа замовника?;
  •  нова посада фахівець з публічних закупівель;
  •  як правильно оформити рішення тендерного комітету?;
  •  які документи необхідно підписати ЕЦП і хто повинен їх підписувати?

10:30 - 10:40 Перерва на каву

 10:40-11:10  З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому:

  •  за яким порядком визначається предмет закупівлі?;
  •  як правильно прописувати предмет закупівлі;
  •  алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі;
  •  приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи);
  •  практика визначення предмета закупівлі;
  • цікаві пошуки для визначення предмета закупівлі. 

 11:10 – 12:00 Планування процедур закупівлі:

  •  як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
  •  алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
  •  приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;
  •  приклади внесення змін та корегування планів і додатків на майданчиках;
  •  порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
  •  судова практика

 12:00 – 12:45  Бізнес-ланч

 12:45 – 13:30 Допорогові  електронні закупівлі:

  •  принципи проведення допорогових закупівель;
  •  кому необхідно проводити допорогові закупівлі;
  •  аналіз Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35
  • «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»;
  •  порядок створення допорогової закупівлі;
  •  порядок проведення аукціону та визначення переможця;
  •  порядок відміни закупівлі;         
  •  терміни укладання допорогового договору; 
  •  основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
  •  Увага! Моніторинговий портал Dozorro;
  •  Конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання.

 13:30 - 14:30  Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником  МЕРТУ (Уповноваженого органу)

14:30 - 14:40 Перерва

14:40 - 15:40  Особливості складання тендерної документації

  •  складаємо тендерну документацію;
  •  вимоги документації, які є дискримінаційними;
  •  формальні помилки;
  •  звернення за роз’ясненнями до тендерної документації;
  • вносимо зміни і надаємо роз’яснення;
  •  санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
  • забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
  • граничні суми витрат замовників;
  •  заходи із захисту довкілля;

15:40  - 16:00 Оцінка тендерних пропозицій. Як прописати  методику оцінки в ТД 

  •  критерії та методика оцінки за Законом про публічні закупівлі;
  •  нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати.

2-й день

09:30 – 10:30 Кваліфікаційні критерії стаття 16 Закону про публічні , як вимагати інформацію та документи від учасників?:

  •  встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
  •  наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
  •  наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
  •  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
  •  приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів». 

10:30 - 10:40 Перерва на каву

10:40 – 12:00  Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі:

  •  коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?
  •  які документи вимагати від учасника а які від учасника-переможця за статтею 17 Закону?;
  •  як перевірити інформацію про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, що її не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?;
  •  як перевірити інформацію, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пу. 4 ч. 2 ст. 6, пунктом 1 ст. 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?;
  •  чи потрібно вимагати довідку МВС, як її перевірити?;
  •  як перевірити що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?;
  •  чи необхідно перевіряти самостійно, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня або наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"?;
  •  чи необхідно в учасника та в учасника переможця вимагати антикорупційну програму?;
  •  яким підприємствам необхідно складати антикорупційну програму?;
  •  чи може замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та чи може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
  •  на яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
  •  як можна перевірити довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
  •  які є відкриті реєстри і як в них переглянути інформацію?;
  •  електронна довідка видана відповідним органом (МВС).

12:00 – 13:00 Бізнес-ланч

13:00 – 14:30 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:

  • захист інтересів за договором;
  • строки укладання договорів;
  •  вимоги для укладання договору;
  •  зміна істотних умов договору про закупівлю;
  •  як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
  •  продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
  •  недійсність договору про закупівлю;
  •  інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.

 14:30 -  14:40 Перерва

14:40 - 16:00 Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі

  •  оголошення процедури;
  •  внесення змін в тендерну документацію;
  •  подання пропозицій учасниками;
  •  аукціон (оцінка);
  •  розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
  •  рішення про намір укласти договір про закупівлю;
  •  відміна процедури закупівлі;
  •  договір про закупівлю;
  •  звіт за процедурою;
  •  перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua;
  •  тренінг-практикум по відкритим торгам.

3-й день

09:30 – 10:30 Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:

  •  для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро
  •  особливості подання оголошення англійською мовою;
  •  внесення змін в тендерну документацію;
  •  особливості подання пропозицій учасниками;
  •  розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
  •  аукціон (оцінка);
  •  рішення про намір укласти договір про закупівлю;
  •  відміна процедури закупівлі;
  •  договір про закупівлю;
  •  звіт за процедурою.

 10:30 -  10:40 Перерва на каву

 10:40 – 11:00 Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:

  •  умови застосування переговорної процедури;
  •  рішення про намір укласти договір;
  •  відміна переговорної процедури закупівлі;
  •  строки оприлюднення повідомлення про намір укласти договір;
  •  укладання договору про закупівлю і його публікація;
  •  закупівля електричної енергії в 2018 році – що нового чекає замовника?

11:30 – 12:00 Звітування за процедурами закупівлі:

  •  строки зберігання документів;
  •  звіт про результати проведення процедури закупівлі;
  •  повідомлення про внесення змін до договору;
  •  звіт про виконання договору;
  •  звіт про укладені договори;
  •  звітуємо на є-дата;
  • модуль аналітики  - bi.prozorro.org; пошуково-аналітична система - 007.org.ua

12:00 – 13:00 Бізнес-ланч

13:00 – 14:00 Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів:

  •  види скарг в Антимонопольний комітет України, їх зміст та порядок подання;
  • розмір плати за подання скарги до АМКУ;
  • документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;
  •  порядок та строки  розгляду скарг АМКУ, виконання рішень АМКУ учасниками та замовником, практичні поради учасникам під час розгляду скарг АМКУ;
  • джерела розміщення інформації  по скаргам;
  •  можливість оскаржити рішення АМКУ до суду;
  •  тренінг – практикум  по оскарженню.

14:00  -16:00  Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником  Державної аудиторської служби
Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель

  •  які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
  • порядок проведення перевірок закупівель?;
  •  чи будуть аудитори перевіряти допорогові закупівлі?;
  •  підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
  • Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
  • хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
  • як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
  •  яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
  • коли  особа  не притягається  до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
  •  що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
  •  коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?

16:00 – 16:15 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування з подарунками від редакції. 
 Відповіді на питання учасників навчання.

Дополнительная информация

 Сфера публічних закупівель в Україні останнім часом чи не найбільш наповнена змінами та новаціями. Для того щоб бути в курсі останніх новин та мати достатньо знань для вирішення питань по публічним закупівлям ми організовуємо для замовників навчання. Якщо після навчання в роботі у вас будуть виникати питання, на які ви не будете знати відповіді, і вони будуть мати не занадто складний зміст, ми з радістю їх вирішимо в телефонному режимі, абсолютно безкоштовно.

Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

Зареєструватися онлайн

 Можлива участь у навчання за листом, що гарантує оплату.

У вартість участі входять:

  • доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
  • індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
  • інформаційно-лекційне обслуговування; 
  • конференц-набір; 
  • бізнес-ланч; 
  • видача сертифікатів про навчання.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці. Вартість обговорюється окремо.

Навчаємо правильно проводити публічня закупівлі

Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Данчук Ігор
Телефон:
(044) 451-85-71 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Банк, финансы, Закупки, дистрибуция, Право, юриспруденция
Горячие тренинги
вебинар
семинар
Партнеры сайта
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».