Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
семинар

Закупівля робіт «З перших вуст». Практика, проблеми, шляхи вирішення

Организатор:
Радник в сфері державних закупівель, журнал
Продолжительность: 7 часов
Документ об окончании: Сертифікат
Стоимость: 1120 грн
Дата и место проведения:
19.11.18, начало в 09:30
Киев

Программа

ПЛАН НАВЧАННЯ 

 9:30 - 10:00  Знайомство. Анонс тем.

 9:30– 10:00  Визначаємо предмет закупівлі – роботи:

  • роботи та супровідні роботам послуги. Що каже Закон про публічні закупівлі?;    
  • інформація, яка має бути врахована Замовником ще до підготовчого етапу планування тендеру;
  • порядок визначення предмету закупівлі  у разі, якщо за інвесторською кошторисною документацією передбачено роботи разом з матеріалами/обладнанням;
  • перелік основних нормативно-правових актів та ДБН;
  • що таке об'єкт будівництва?;

приклади проведення закупівель робіт. Капітальний та поточний ремонт, як відрізнити. 

10:00 - 10:30  Закуповуємо проектні роботи та супровідні роботам послуги:

  • види інвесторської кошторисної  документації;
  • затвердження та корегування проектно-кошторисної документації, перезатвердження у разі змін законодавства;

як визначити очікувану вартість робіт з проектування, технічного нагляду, авторського нагляду, експертизи?

 10:30 - 11:30 Визначаємо вартість будівельних робіт: 

  • що в обов'язковому порядку включає кошторис та його обов'язкові складові?;
  • перелік витрат, які складають вартість будівельно-монтажних робіт;
  • порядок використання коштів закладених в кошторисі на покриття інфляції та ризиків учасників.

 11:30 - 12:30 Перелік документів для перевірки тендерної пропозиції учасника та факту виконання робіт:

  • договірна ціна з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт;
  • відомість матеріалів та обладнання, що використовуватиметься під час виконання робіт;
  • графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм;
  • документи, які підтверджують виконання робіт (КБ-2в, КБ-3).

  12:00 – 13:00  Кава - перерва

  13:00 – 14:00  Особливості складання тендерної документації на закупівлю робіт:

  • основні вимоги до учасників;
  • рекомендації по встановленню кваліфікаційних критеріїв;  
  • субпідрядники: нюанси їх залучення у публічних закупівлях та зміна субпідрядника в процесі реалізації договору.

 14:00 – 15:00 Особливості укладення, виконання та внесення змін до договору про закупівлю (договору генпідряду), а саме:

  • динамічна і тверда ціна, що це? Як застосовується? Як відображається в договорі? Як це видно з проекту?
  • тверда чи динамічна ціна:
  1. переваги та ризики при виконанні договору;
  2. застосування ст. 36 Закону відповідно до твердої/динамічної ціни;
  3. шаблон договорів по твердій/ динамічній ціні з урахуванням всіх можливих ризиків невиконання договору з боку Учасника.
  • чи можна перекривати перевитрати по окремим статтям кошторису за рахунок економії по іншим?;
  • як враховувати в публічних закупівлях показники вартості, які публікує Мінрегіон. Чи можна змінювати вартість договору про закупівлі, якщо піднялася заробітна плата рекомендована Мінрегіоном

15:00 – 15:30 Кава - перерва

15:30 - 17:00 Практика та проблемні питання закупівлі робіт:

  • як правильно закуповувати роботи в умовах недостатнього бюджетного фінансування;
  • особливості реєстрації в Казначействі договору  ген підряду зі строком виконання понад 1 рік.

Підведення підсумків. Вручення сертифікатів

Дополнительная информация

Семінар проходить за участі:

  • начальника управління кошторисів, організації будівництва та економічного планування;
  • начальника управління тендерних закупівель;
  • представника редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель».

На Вас чакають:

  • Відповіді на всі питання, що виникли у вас по закупівлі робіт;
  • Практичні рекомендації досвідчених спеціалістів;
  • Кави – перерви;
  • Роздаткові матеріали (методично-практичні матеріали  - ТОМ V, блокнот, ручка, календарі, папка);
  • Доступ до практичних матеріалів на сайті журналу  «Радник в сфері державних закупівель», який постійно оновлюється з урахуванням змін;
  • Презентації;
  • Інформаціно-лекційне обслуговування;
  • Звіт після навчання по проблемним питанням;
  • Безкоштовні консультації з 16:00 до 17:30 (крім п’ятниці протягом 2х місяців після навчання);
  • Видача сертифікатів про участь у семінарі.
Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Данчук Ігор
Телефон:
(044) 451-85-71 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Бизнес-образование, MBA, Бухгалтерия, аудит, налогообложение, Право, юриспруденция
Горячие тренинги
вебинар
семинар
Партнеры сайта
5 тренеров, 4 новости, 1 статья
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».