Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
тренінг

Актуалізація місії та цінностей компанії

Организатор:
EQ Impact (Икью Импакт)
Продолжительность: 19 часов
Тренеры:
Зайченко Ольга Зайченко Ольга

Целевая аудитория

вертикальні управлінські команди (об'єднання вищого, старшого та середнього рівнів управління)

Цель мероприятия

актуалізувати нематеріальні мотиви учасників, які формують їх причетність, лояльність, залученість, а тому - ефективність взаємодії, втілення бажаної картини майбутнього, що починається з цієї митті

Программа

Причетність до Великого

Велике – що це та як його розпізнати? Усвідомлення бачення та місії компанії-працедавця.

Причетність – що це, як себе проявляє? Раціональний внесок до кінцевого бізнес-результату та вплив на нього характеру сприйняття та інтерпретації, а тому і емоціонування. Залученість. Відповідність. Конструктивний обмін зворотнім зв'язком – запит, прийняття, пропозиція, надання.

Співпадіння інтересу компанії (максимізація прибутку шляхом реалізації обраної місії) та працівника (задоволеність та самоповага) через причетність до великого.

Ступінь причетності

Ланцюжок творення вартості та цінності (естафета якості). Мета – цінність для клієнта вище вартості для постачальника, тобто "малі дії - великий результат". Внутрішній клієнт та сервіс з боку внутрішнього постачальника. Увага до деталей як ключ до досягнення цінності вищої за вартість.

Раціональне використання ресурсів компанії та працівників. Дії кожного з  учасників тренінгу в цьому руслі – що несе і що отримує (на свою думку та на думку колег) на рівні раціо та емоціо. Рішення з оптимізації використання ресурсів.

 Реалізація корпоративної стратегії як вимірювач причетності до Великого

Про котру з стратегій йдеться? Навіщо варто знати та розуміти стратегію? Відповідність дій та цілей – в житті та роботі. Вибір персональних стратегій відповідно до корпоративної стратегії.

Горизонтальні зв'язки як спосіб побудови Великого з Малого

Зв'язки – що це і як? Функціональний, емоційний, світоглядний рівні зв'язку. Котрий з рівнів зв'язку, якою мірою та яким чином працює на причетність до великого. Який з рівнів зв'язку, якою мірою та яким чином працює на реалізацію стратегії.

Дополнительная информация

Уперше елементи стратегічного самоусвідомлення команд (у кореляції з баченням, місією, цінностями працедавця) як основу синергії в ході їх взаємодії Ольга Зайченко як автор-методист привнесла в створюванні нею тренінги ще 20 років назад, в ролі маркетинг-менеджера однієї з перших п'яти вітчизняних тренінгових фірм. Це були тренінги для DuPont, SCANIA, Страйк.

Потім змінювались працедавці, і сама стала працедавцем, водночас зі зміною кола клієнтів, ситуацій та викликів, - і щоразу актуалізація місії та цінностей за посередництва тренінгів/стратегічних сесій від Ольги (як автора, а потім і як тренера та/або модератора) приносила результати, пам'ятні роками.

Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Олена Ткачук, клієнт-менеджер
Телефон:
(067) 323-34-20 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Лидерство, командообразование, коучинг, Менеджмент, управление компанией
Горячие тренинги
майстер-клас
В пошуках капітана Ганта, або як спланувати завантаження команди в публічних проектах,
Международный институт бизнеса, бизнес-школа, бесплатно
семинар
семинар
тренинг
мастер-класс
мастер-класс
мастер-класс
відкрита зустріч
Виїзна презентація програм МВА та REFA,
Международный институт бизнеса, бизнес-школа, бесплатно
мастер-класс
зустріч
Презентація програм МВА в МІБ,
Международный институт бизнеса, бизнес-школа, бесплатно
Партнеры сайта
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».