Целевая аудитория
Менеджери та керівникі, які потребують якісної передачі ідей та пропозицій всередині та ззовні компаній та організацій. Для тих, хто на власних успіхах і невдачах відчув цінність якісної підготовки і дизайну презентації.
Цель мероприятия
Воркшоп дає можливість:
- усвідомити основи психології дизайну та правила форматування контенту
- побачити, як тренди маркетингу і комунікації впливають на презентацію інформації
- через аудит власних презентацій побачити ключові "сліпі зони"
- ідентифікувати кращі типові формати візуалізації даних під типові меседжі чи типи комунікацій
Программа
Я розумію інфографіку не як магію чи красоту дизайну. А ефективно налаштоване мислення та його спрямованість формувати очікувані дії від аудиторії. Естетика дизайну є включена в прогаму, але є фоновою.
Наше завдання - побачити шлях між комунікатором і його аудиторією. І промаркувати йго максимально якісно, аби аудиторія могла "йти" по направляючих і бачити саме ту інформаціюв запланованому порядку.
Візуалізації допомагають нам побачити, структурувати та демонструвати дані.
Людям з математичним складом розуму так легше будувати емоційний контакт з аудиторією і переконувати у вагомості своїх рішень.
Творчим людям - системно і логічно доносити свої ідеї.
Додайте до ідей та думок трохи натхнення і терпіння і цікавий епізод перетворюється на яскраву візуальну історію, котра розгортатиметься перед будь-якою аудиторією безвідносно до мови, котрою вона спілкується.
Ключові теми:
- основи візуального мислення
- візуалізація даних і її види
- маркетинг і три шари даних
- інфографіка та сторітеллінг
- правила форматування даних
- психологія дизайну
В основі тренінгу лежить класична теорія інфорграфіки, візуальне мислення, повідінкова економіка.
Дополнительная информация
Тренінг побудовано з декількох модулів, наповнення яких обговорюється з кожним замовником окремо. На 20% програма корегується запитами учасників на початку тренінгу та потребами виявленими під час аудиту візуалізацій.
Трохи бекоштовних підказок про створення якісних візуалізацій даних в статті Дзвенислави Новаківської на Media Marketing Review.