Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
конференция

Customer service 2019. Інновації та тренди

Организатор:
Бізнес партнер, європейська консалтингова компанія
Продолжительность: 8 часов
Документ об окончании: сертификат
Стоимость: 1250 грн
-5%
при заказе с сайта
Тренеры:
Поліщук Володимир Поліщук Володимир
Палей Дмитро Палей Дмитро
Танцюра Дмитро Танцюра Дмитро
Катюхін Олег Катюхін Олег
Кісіль Олександр Кісіль Олександр
Голюк Юрій Голюк Юрій
Дата и место проведения:
28.09.19, начало в 10:00
Ужгород, готель «Resort&Spa Kamelot»

Целевая аудитория

  • Власники бізнесу
  • Генеральні директори 
  • Підприємці 
  • Діючі підприємці 
  • Керівники відділів та напрямків 
  • Маркетинг - директора і маркетологи,   ОПР.

Цель мероприятия

день інтенсивної роботи з кращими тренерами та топ-менеджерами медичного бізнесу України та СНД.

Программа

09:30 – Ранкова кава, реєстрація учасників, сесія знайомств. 

10:00-10:15  –  Відкриваючий виступ  «Тренди 2019 року. Як зберегти лояльність в умовах економічної нестабільності» – модератор та організатор Ірина Риляк 

 10:15-11:00  - «Як особиста ефективність власника бізнесу впливає на його розвиток » - спікер Дмитро Палей. 

11:00-11.45 – «Фотографія - спосіб комунікації з вашим клієнтом» - спікер Олександр Кісіль

11:45-12:30 – «Сім точних кроків побудови системного бізнесу на основі реального» спікер Вулах Михайло Visotsky Consulting Kiev. (м. Київ)

12:30- 13.00– Дебати експертів та учасників.

 Дискусійна панель 1:

 «Зворотній зв'язок як джерело ідей для клієнтського сервісу».

  • Методи і канали отримання зворотного зв'язку.
  • Як оцінити об'єктивність оцінок?
  • Які дані дійсно важливі?
  • Робота з негативними відгуками. Створення позитивного фону.
  • Труднощі і можливості.

Дискусійна панель 2:

«Як зіставити рівень сервісу і фінансові показники бізнесу?»

  •    Універсальні способи вимірювання лояльності.   
  •   Чи завжди є прямий зв'язок між показниками лояльності та ефективності бізнесу.  
  •    Як зберегти лояльність при масштабуванні?

13:00-14:00 -  Обід+   нетворкінг

14:00-14:45  «Як створити потік пацієнтів із-за кордону та підготувати клініку до роботи з ними» - спікер Юрій Голюк

14:45 – 15.30 «Система сервісу, або як зробити ціну не важливою» -     спікер Маріка Куцдінова          

15:45-16:30–  Cross-selling & Up-selling: засісоб як продати більше вашому клієнту спікер  Дмитра Танцюра

16:30-17:15 «Нейро-фізіологія персоналізованого сервісу: "вау-вау!" вашого клієнта». – спікер Олег Катюхін

17:15-18:00  – «Формування цілісного бренду для сфери послуг»  - Спікер Володимір Поліщук.

18.00    - Розіграш призів + дегустація ігристих вин +фруктовий фуршет+   нетворкінг

Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Ирина
Телефон:
(055) 977-44-40 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Гостинично-ресторанный бизнес, HoReCa, Маркетинг, реклама, PR, брендинг, Продажи, работа с клиентами
Горячие тренинги
конференция
InstaBoom 2.0,
InstaBoom, 599 грн
Партнеры сайта
1 тренинг, 17 тренеров, 142 новости, 47 статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».