Як впливає зовнішній вигляд і психологічний настрой на взаємодію з клієнтами.
Чим відрізняється наявність плану продаж від його відсутності.
Коли і як варто планувати свій день.
На які деталі варто звернути увагу перед зустріччю з клієнтом.
Чому варто вести щоденник?
Практичне завдання: розписати план продаж на найближчий робочий день.
2. Оцінка торгової точки
Як оцінити потенціал нового магазину.
Як впливає розміщення магазину на групи товарів які в ньому продаються найбільше.
Зовнішня та внутрішня оцінка торгової точки.
3. Встановлення контакту
З чого почати.
Як запам'ятатись клієнту з перших візитів.
Як краще звертатись до ЛПР-а.
Перегляд та розбір відеоролика.
Часті помилки торгових представників.
Практичне завдання: скласти унікальне привітання.
4. Мерчендайзинг
"4 Золоті правила мерчендайзингу".
Їх роль та вплив на продаж вашого товару з магазину.
Психологія покупця.
5. Виявлення потреб
Типи запитань.
Як задавати “Правильні” запитання.
Практичне завдання: скласти список із 20 запитань, які допоможуть виявити потреби.
Чому важливо виявляти потреби перед презентацією.
Перегляд та розбір відеоролика.
Які помилки часто роблять торгові представники.
6. Презентація
Як побудувати ефективну презентацію по принципу ХПВ.
Практичне завдання: розділитись на команди і написати презентацію одного із ваших товарів. (ви вибираєте товари в презентації яких на ваш погляд варто потренуватись персоналу. Також гарно працює мати ці товари і аналогічні конкурента під час тренінгу для порівняння).
Інтерактивна гра “Людожер” – дає наглядний приклад важливості виявлення потреб перед презентацією товару.
7. Опрацювання заперечень
Чому важливо вислухати клієнта.
Правдиві та неправдиві заперечення.
Способи перевести заперечення в перевагу.
Пергляд та розбір відеоролика.
Вправа: “Найчастіші заперечення”.
8. Заключення угоди
Як помітити сигнали готовності клієнта до покупки.
Способи заключення угоди.
9. Завершення візиту
Вдячність за співпрацю, дата доставки товару, дата наступного візиту.