Целевая аудитория
Керівники, представники колективних органів врядування ОГС, менеджери з фандрейзингу, проєкт менеджери
Цель мероприятия
підвищити фінансову життєздатність організації, шляхом побудови системи фандрейзингу та створення фандрейзингової стратегії організації
Программа
- Фандрейзинг: Де ми зараз?
- SWOT - аналіз зовнішнього середовища, оцінка внутрішніх ресурсів;
- Цілі фандрейзингу. Які проблеми вирішує Організація і для кого?
- Аналіз донорів: влада, бізнес, міжнародні фонди;
- Майбутні плани.
2. Фандрейзингова стратегія неприбуткової організації. Про важливе.
- Як і де шукати нових донорів?
- 10 найефективніших інструментів фандрейзингу НУО;
- Умови, переваги та ризики кожного із напрямів залучення ресурсів для потреб громадської організації;
- Як впливає кредит довіри організації на фандрейзинг. Інструменти збільшення кредиту довіри;
- Фандрайзингова кампанія - особливості проведення;
- Соціальне підприємництво: інструменти для створення власного соціального бізнесу.
3. Фандрайзинг з точки зору того, хто шукає
- В які проєкти вкладають кошти?
- Як оцінити вартість проєкту?
- Створення цільових ніш;
- Створення бази потенційних донорів.
4. Співпраця з міжнародними фондами:
- Пошук міжнародних фондів;
- Звідки брати ідеї? Як сформувати банк ідей?
- На що необхідно звернути увагу;
- Як налаштувати «грантовий конвеєр»; написання грантових заявок;
- Реалізація своїх цілей в рамках донорського проєкту;
- Відповідальність перед фондами. Звітність.
5. Співпраця з бізнесом.
- Як почати працювати з бізнес інвесторами? та Де їх шукати?
- Чудодійний лист на 35 тисяч. Покрокова інструкція спілкування;
- 5 правил залучення Підприємств та комерційних Організацій;
- На що необхідно звернути увагу, типові помилки залучення коштів бізнесу;
- Відповідальність перед бізнес-партнерами. Звітність.
6. Співпраця з місцевою/державною владою.
- Тендери, робота в системі Prozorro
- Написання і реалізація проєктів за державні/місцеві кошти,
- Звітування і «підводні камені».
7. Інноваційні інструменти для залучення коштів і ресурсів на проєкти та діяльність організації.
- Краудфандинг, співпраця з діаспорою, членські внески і не тільки.
- Диверсифікації надходжень, види та стратегії диверсифікації
8. Фандрейзинг під час кризи. Можливості та виклики.
- ТРИ інструменти для швидкого реагування на зміни в суспільстві
9. Складаємо і фіналізуємо фандрейзингову стратегію Організації
10. Складаємо покроковий план на перший рік впровадження фандрейзингової
стратегії
В результаті Ви отримаєте:
- Сформоване стратегічне фандрейзингове мислення і стратегічний фандрейзинговий менеджмент у команди організації;
- Створену Фандрейзингову стратегію;
- Створений План диверсифікації надходжень, інтегрований в фандрейзингову стратегію громадської організації;
- Створений покроковий план впровадження фандрейзингової стратегії на рік;
- Підвищена вмотивованість та максимальне залучення команди Організації до впровадження розробленої фандрейзингової стратегії;
- Навички «гнучкого» керування проєктами.
Дополнительная информация
- Я навчаю спираючись на власний успішний досвід впровадження фандрейзингових кампаній.
- Заняття проводяться в ігровому, інтерактивному режимі, за авторською програмою від IP Systems. Моделюються ситуації, в яких учасники будуть відчувати дію тих же чинників, з якими вони стикаються або можуть зіткнутися на роботі.
- Впровадження фандрейзингової стратегії як проєкт. Перші 3 місяці на особистих коуч-сесіях я допомагаю успішному втіленню в життя фандрейзингової стратегії, за допомогою проєктної методології SCRUM.
Сертифікати тренерки
Рекомендаційні листи
Резюме