Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
тренінг

Успішні комунікації між підрозділами компанії

Организатор:
Альянс-М, центр развития
Продолжительность: 16 часов
Документ об окончании: сертифікат
Тренеры:
Шепелёв Вадим Шепелёв Вадим

Целевая аудитория

Керівники та співробітники різних підрозділів компанії.

Цель мероприятия

підвищити рівень професійних партнерських комунікацій менеджерів компанії, відповідно до цінностей корпоративної культури та стандартів ділового спілкування.

Программа

Задачі:

  • дослідити причини виникнення критичних ситуацій у комунікаціях та конфліктів серед менеджерів компанії;
  • показати зв'язок ділового партнерського співробітництва та досягнення результатів у бізнесі;
  • визначити основні цінності та ключові параметри корпоративної культури компанії;
  • розробити корпоративний стандарт ділового спілкування;
  • дослідити рівень асертивності співробітників, прояснити відмінності агресивної, невпевненої та впевненої поведінки. Розвинути навички асертивної поведінки;
  • ознайомитись з техніками сервісної комунікації. Відпрацювати інструменти сервісної комунікації (техніки постановки запитань, активне слухання);
  • опанувати навички успішної комунікації у складних ситуаціях, що виникають у процесі роботи.

В результаті тренінгу учасники зможуть:

  • Цілісно представляти та комплексно підходити до процесу ділової комунікації.
  • Визначити список особистих компетенцій, які потребують розвитку.
  • Визначити, сформулювати та узгодити Корпоративні цінності компанії та методи і способи їх впровадження та підтримки.
  • Оволодіти базовими навичками сервісної комунікації.
  • Покращити рівень емоційної саморегуляції.
  • Застосовувати в комунікаціях спеціальні психологічні техніки, які допомагають досягти намічених цілей.
  • Покращити психологічний клімат, рівень комунікацій та відносин усередині команди.

Програма, день перший

10:00-11:30

  • Введення в тренінг.
  • Очікування учасників.
  • Мета та завдання тренінгу. Правила групи. Регламент роботи.
  • Самопрезентації учасників.
  • Проведення психологічної гри «Виграти якнайбільше» («Дилема в'язня»)

11:30-11:45 Кава-брейк

11:45-13:15

  • SW-аналіз як аналіз сильних та слабких сторін особистих комунікацій (стан «як є») з партнерами та колегами по роботі.
  • Причини основних труднощів (психологічних і технологічних), що виникають у учасників у процесі комунікацій.
  • Дослідження причини виникнення критичних ситуацій у комунікаціях та конфліктів серед менеджерів.

13:15-14:15 Обід

14:15-15:45

  • Ключові складові бізнес комунікацій.
  • Визначення, опис та узгодження основних Корпоративних цінностей як стрижневі переконання щодо ведення бізнесу та внутрішніх комунікацій.

15:45-16:00 Кава-брейк

16:00-17:30

  • Що таке ділове партнерське спілкування? Цілі комунікацій.
  • Набір стандартів ділового партнерського спілкування з колегами, співробітниками інших підрозділів, безпосереднім керівником.
  • Поняття нетворкінгу. Навіщо потрібне павутиння зв’язків і яка його роль у досягненні особистих і бізнес цілей.
  • Ділова гра на прийняття узгодженого групового рішення.

17:30-18:00 Підведення підсумків дня.

День другий

10:00-11:30

  • Принципи ефективної комунікації.
  • Асертивна поведінка.
  • Характеристики 3-х видів поведінки: невпевнена, агресивна, впевнена.
  • Опитувальник на вміння розрізняти види поведінки.
  • Реакція на неасертивну поведінку. Невербальна асертивність.
  • Тест на асертивну поведінку. Самостійне заповнення та обговорення.

11:30-11:45 Кава-брейк

11:45-13:15

  • Техніки сервісної комунікації.
  • Побудова рапорту. Виявлення та аналіз інтересів сторін.
  • Види запитань. Слухати та чути. Активне слухання з відпрацюванням ситуації.
  • Підтвердження розуміння.
  • Емпатія – відчувати іншого.

13:15-14:15 Обід

14:15-15:45

  • Переговорний принцип BATNA (Найкраща альтернатива переговорній угоді).
  • Пошук взаємовигідних рішень методом «Мозкового штурму».
  • Розбір видів маніпулятивних прийомів у конкретних кейсах.
  • Розробка варіантів нейтралізації.
  • Критичне мислення чи «не дай себе обдурити».

15:45-16:00 Кава-брейк

16:00-17:30

  • Прийоми та способи нейтралізації маніпуляції.
  • Алгоритм аналізу будь-якого твердження.
  • «Дилема в'язня». Повторна гра.
  • Перевірка чого ми навчилися на тренінгу.

17:30-18:00 Підведення підсумків дня. Вручення сертифікатів.

Розгорнуту програму надсилаємо на Ваш запит. 

Дополнительная информация

Методи навчання:

  • "Мозкові штурми"
  • Модерації
  • Професійне моделювання
  • Практичні завдання: індивідуальні та групові
  • Імітаційні ігри
  • Рольові ігри.
Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Анна Мозговая
Телефон:
(067) 497-53-07 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Лидерство, командообразование, коучинг, Переговоры, коммуникации, Управление персоналом, HR
Партнеры сайта
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».