Аналіз купівельної поведінки та ринків Тренди купівельної поведінки Перспективні ринки та асортиментні тренди на них Цілі та завдання категорійного менеджменту Стратегічні цілі категорійного менеджмен…
101 вступний курс Транзакційного Аналізу — це офіційний 3-денний міжнародний базовий курс Транзакційного Аналізу, який проводиться за єдиним стандартом, розробленим Міжнародною та Європейською асоціац…
Формат проведення групи, онлайн. Група буде регулярною та проходити раз на тиждень, четвер 19:00-20:30. Група є напіввідкритою, з можливістю приєднання нових учасників. Кількість місць 5 - 8 чоловік…
Модуль. Оцінка діяльності компанії за ключовими показниками ефективності Заняття 1. Виклики для фінансових директорів сьогодні та в майбутньому Цілі, завдання та функції фінансового директора Критерії…
Реклама в інтернеті: вступна лекція Можливості інтернет-реклами Місце інтернет-реклами в маркетинг-міксі Точки контакту в інтернеті Терміни і поняття Аудиторія українського інтернету: статистика та тр…