Модуль 1. Організація роботи Call / Contact center Структура та механізми роботи Call / Contact center Завдання Call / Contact center Види структур Call / Contact center Схема розподілу функцій усеред…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
День 1: Введення в системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) відповідно до вимог ISO 27001 Нормативно-правова база, пов’язана з інформаційною безпекою; Основні принципи інформаційної безп…
Програма online тренінгу Тільки про головне! Концентрована практика, до 80% опрацювання реальних ситуацій! Ми завжди готові адаптувати програму до Ваших потреб з урахуванням стратегічних цілей розвитк…
Тренінг дає можливість відкрити головні для себе ресурси, які допоможуть в успішній роботі Заняття побудовано так, що ми будемо розглядати всі важливі етапи в даній професії і учасники будуть брати в…
Тема 1: Вимоги стандарту ISO 50001:2018 та практична реалізація Практичні завдання та демонстрація прикладів впровадженої задокументованої інформації. Тема 2: Вимоги стандарту ISO 19011:2018 та практи…
Законодавчі основи побудови системи фармаконагляду. Зміни у законодавстві фармаконагляду ЄАЕС, заплановані зміни у законодавстві України.2. Основні невідповідності, виявлені MHRA інспекціях з фармакон…
Ощадливе виробництво — як гарантія зростання ефективності виробництва. Загострення конкуренції вимагає від компаній-виробників удосконалення бізнес-процесів, підвищення якості вироблених товарів за ни…