1. Готель очима гостя: Трішки про почуття гостя Що гостю важливо Управлянні сприйняттям гостя Ефект доміно у обслуговуванні гостя 2. 4типи гостей у готелі. Робота із ними: Які типи гостей найчастіше з…
Модуль 1. Правила комунікації з клієнтами і реагування на «гострі ситуації». Клієнтоорієнтованість. Мета: зміна ставлення до поняття «Клієнт». Цінність клієнта. Клієнтоорієнтованість Психологічні типи…
Основні напрямки тренінгів з управління проєктами та командами: інструменти проєктного менеджменту побудова проєктного офісу управління проєктною командою bestleader гнучке управління проєктами управл…
Нові якості лідерів у VUCA-світі. Модель VUCA — модель бізнесу та економіки, яку ми зараз спостерігаємо. Середовище, в якому знаходиться сучасний керівник. Які нові якості та навички лідера важливі сь…
Принципи успішної комунікації з клієнтами. Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами. Метапрограми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом. Основи ств…
Входження в контакт: як привернути до себе співрозмовника з перших секунд. Навичка створення довірчої атмосфери. Правила започаткування діалогу. Поширені помилки. Роль посмішки, активного слухання, ве…
Робота у сфері гостинності — покликання та шлях до успіху. Аналіз наявних навичок у співробітників. Формування розуміння алгоритму обслуговування ресторані. Основні техніки продажу: апселлінг, кроселі…