Challenge 1. Мастер-класс «Тонус» Сейчас абсолютно все озадачены вопросом «как сделать деньги в этих условиях». Цель Challenge 1: быть в тонусе и использовать «карантинное время» максимально продуктив…
Планируемый результат тренинга:Стратегия переговоров 2011-2012Сформирован золотой, серебряный и бронзовый стандарты представленности.Конкретизированы цели для торговых команд.Определено оптимальное со…
Першокласний сервіс Якісний сервіс та його складові. Модель "Я - Компанія - Продукт". Індивідуальне практичне завдання. Послуги та обслуговування - складові сервісу. Наслідки обслуговування низького р…
Управління обслуговуванням клієнтів Управління обслуговування клієнтів, що це таке? Процес обслуговування клієнтів Спілкуватися, розуміти та передбачати, справлятися з потребами клієнтів Як оцінити за…
Стратегическая подготовка к визиту: SWOT – анализ, определение сильных и слабых сторон предложения.Тактическая подготовка к переговорам: определение своей позиции.Позиция сотрудничества, позиция мягко…
Програма тренінгу буде адаптована під Ваші потреби та вид діяльності компанії! Для досягнення максимальної ефективності та результативності навчання команди співпраця відбувається у декілька етапів: Е…
Акцент делается на практику, которая достигается отработкой в тренировочных упражнениях теоретического материала. Данный тренинг систематизирует знания и накопленный опыт сотрудников.Блок 1. Определен…
Приглашаем вас на тренинг «Продажи-PRO. Технология успеха!» живо, online! успешно продавать B2B, B2C, HoReCa, VIP, inet свободно выходить на ключевых людей находить подход к разным клиентам по телефон…
В игре можно оценить: Способность игрока к развитию в сфере продаж. Способность увеличить объем продаж. Коммуникативные навыки. Умение четко и быстро ориентироваться в сложной ситуации. Способность пр…
День 1. Знакомство, разминка, вводная, правила Что такое продажи Какая структура продаж Возможные Объекты продаж Кто есть Субъекты продаж Как продавать без «впаривания» Этапы продаж и когда завершаетс…
Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
Основы менеджмента в компании Жизненный цикл предприятия Управление предприятием, основные функции управления. Решетка менеджера. Ситуативный менеджмент. Управленческий цикл. Эффективный стиль менеджм…
Програма Специфіка телефонних продажів та холодних дзвінків Відмінність очних та телефонних продажів, плюси та мінуси, які слід врахувати. Природний опір вторгненню в особистий простір потенційного по…
Програма готується разом із менеджером під індивідуальний запит компанії. Заняття проводяться онлайн: блокова подача матеріалів + сесії QA. Один із прикладів готової програми: Digital Marketing now Вв…
Навчання співробітників відділу продажів, керівників відділу продажів, менеджерів із продажу, персональних тренерів, адміністраторів рецепції. Після закінчення семінару ви отримаєте необхідні знання щ…