Як Наталині сосиски руйнують ваш бізнес!
Єдиний крок, який треба зробити, щоб клієнти гарантовано залишилися із вами назавжди!
Речі, які я не розказувала нікому.
Читайте мою нову статтю із дуже жорстким прикладом з моїх помилок.
http://www.kalabukha.com.ua/yak-natashyni-sosysky-rujnuyut-vash-biznes/
Ми тільки що пообіцяли клієнту додаткові опції сервісу, яких взагалі не існує, або ми надаємо їх тільки від великого гурту.
Коли хочемо переманити клієнта з іншої компанії, ми ладні такого наобіцяти, що клієнт спочатку думає:
– Ото ж мені тепер буде щастя, обіцяли на руках заносити і виносити. Я молодець, що замінив свого багаторічного постачальника/виробника/перукаря/косметолога/репетитора на цього!
А потім, виявляється, що ми мали на увазі цілком інше.
Ми навіть не припускали, що клієнт попросить те, що ми йому в процесі “зваблення” ненароком пообіцяли.
І розпочнуться з’ясування стосунків, претензії, “розборки”, взаємні звинувачення і суцільний дискомфорт у взаєминах.
Що ж робити? Як правильно вибудовувати стосунки з клієнтами, щоб вони були вірні нам роками?
Читайте: http://www.kalabukha.com.ua/yak-natashyni-sosysky-rujnuyut-vash-biznes/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами