Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву від kmbs
2 грудня у kmbs стартує нова програма: Digital marketing - цифровий інтенсив про те, як отримати максимальний результат від просування продуктів та брендів в Інтернеті.
Програму створено для маркетологів та маркетинг-директорів, які прагнуть опанувати інструменти digital-комунікацій, зрозуміти, як використовувати необмежені можливості інтернет-простору для популяризації та підтримки бренду, навчитись ефективним методам роботи з аудиторією та соціальними медіа.
Програма надасть учасникам відповіді на такі запитання:
- Як визначити розмір бюджету на цифрові комунікації?
- Які інструменти потрібні на різних етапах розвитку бренду?
- Як рахувати ROI від цифрових комунікацій?
- Яка практична користь від соціальних медіа?
- І, зрештою, як розробити ефективну цифрову стратегію?
Автор та викладач програми, Роман Гавриш, є керуючим партнером агенції цифрового маркетингу Aimbulance, на рахунку якої 5 статуеток EFFIE Awards та звання найефективнішої цифрової агенції. Роман працював з такими клієнтами, як Pepsi, Henkel, Efes, Хортиця тощо. Запрошені спікери - директори відомих українських медійних агентств.
Під час курсу директори найтитулованіших медійних агенцій поділяться досвідом роботи в сфері цифрових комунікацій, а саме:
Віктор Шкурба (креативний директор ISD Group), Анастасія Байдаченко (виконавчий директор AdPro), Олексій Соболєв (співзасновник та креативний директор VGNC).
Детальну інформацію про інтенсив з цифрового маркетингу можна отримати за посиланням: http://kmbs.ua/uk/Programi/Najblizhchi_programi_upravlinskogo_rozvitku/Marketingovi/Digital_marketing_Programa_cifrovogo_intensivu_vid_kmbs
В разі виникнення будь-яких питань щодо участі у програмі, будь ласка, звертайтеся до Віри Корабліної, [відкрити контакти] , [063] 436 0567, [044] 490 6635. kmbs.ua
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини