Результати тренінгу "Продажа страхових продуктів, які стимулюють до співпраці та покпки"
На замовлення страхова компанія "Княжа Вієнна Іншуранс Груп" я провела 2 тренінги збільшення продажів для Львівської та Вінницької дирекції. Результатит вразили, як учасників, так і замовників.
Ось тільки 2 відгуки, після проведеного мною тренінгу для страхова компанія "Княжа Вієнна Іншуранс Груп" у Вінниці.
Переконує? А я просто зробила заголовки!
Костюк Віктор, директор Тульчинської філії, стаж роботи в компанії 3 роки.
"Цей тренінг – це велика користь і один позитив.
В роботу візьму:
- розподіл клієнтів на сегменти, дійсно: пора почати працювати з середнім класом та віп-сегментом,
- додаткові продажі страхових продуктів до основного в одні руки,
- робота із запереченнями.
Робота тренера – чудова!"
Наталія Базалєєва, заступник директора філії. Стаж роботи в компанії 5 років.
"Це сучасне бачення розвитку продажів!
Що я візьму в роботу:
- перестану вживати “вбивчі слова”,
- буду працювати із запереченнями саме так, як вчить Людмила,
- буду активно продавати додаткові продукти до основного,
- презентації “мовою вигоди для клієнта”,
- знаю точно, які наводити аргументи для прийняття рішення клієнтом,
- застосую техніку “я економлю ваш час”,
- а техніка “Беремо?” – це революція в дотисканні до покупки!
Легке, фонтануюче, позитивне проведення. Супер!"
Про роботу тренера говорять в першу чергу результати замовників - а вони переконують кращих за сві слова, це цифри. І вони впевнено зростають!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини