Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
майстер-клас

Якісна праця передової сервісних бізнесів

Организатор:
EQ Impact (Икью Импакт)
Продолжительность: 2 часа
Тренеры:
Зайченко Ольга Зайченко Ольга

Целевая аудитория

Перші особи малих та середніх операторів сервісних ринків, а також їх команди функційних керівників (продажу, маркетингу, персоналу)

Цель мероприятия

Надати розуміння ключових аспектів, які роблять навіть новачка ринку тих чи інших послуг здатним реалізувати лідерські амбіції свого бізнесу та свої власні.

Программа

Реальні клієнти далекі від клієнтів мрії?

Що ми думаємо про клієнта, себе, професію, коли працюємо у сфері послуг? Сервісна професія – бо не знайшов себе чи саме знайшов власний сенс? Як вливають наші ставлення та думки на наші емоції – і як це все впливає на поведінку клієнтів.

Утримання клієнта коштує дешевше, ніж його залучення.

Стадії розвитку ринку, співвідношення темпів зростання ємності та конкуренції, та тип товару/послуги за стилем споживання (імпульсна, альтернативна покупка, попереднього вибору, пасивного попиту) як фактори вартості залучення і утримання клієнта, а також уваги до самого факту вартості продажу та сервісу.  

Реалізація лідерських амбіцій компаній на ринках послуг.

Чи може сервіс бути об’єктом стратегії мінімізації витрат, коли йдеться про компанію з лідерськими амбіціями? Рівні конкуренції та рівні товару/послуги - і вимоги до взаємодії з клієнтом для компаній з лідерською амбіцією у співставленні з конкурентним фоном та стадією розвитку ринку.

Щоб синергія від «2 в 1» запрацювала – роль HRM-профі.

Як саме поєднуються сервіс та продаж у процесах та поведінці персоналу компанії - та як ця синергія працює на утримання та розвиток клієнтів, здешевлення вартості залучення.

Дополнительная информация

Майстер клас передує тренінгу "Синергія продажу та сервісу – ключові установки та навички для комерційного успіху" - і готує до того, щоб взяти максимум з нього.

Після майстер-класу  учасник знатиме:

  • Ставлення, засноване на справжній зацікавленості, створює клієнтів мрії – дзеркальність емоцій та ґречності.
  • Точки перетину маркетингу, фінансової ефективності, управління продажем та управління персоналом у сервісному бізнесі.

Матиме розуміння:

Дотичних – основи взаємо доповнення продажу і сервісу для утримання клієнтів та здешевлення залучення – забезпечення собі лідерства за часткою та впливом на ринкові правила, розвиток попиту

Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Елена Ткачук, клиент-менеджер
Телефон:
(067) 323-34-20 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Маркетинг, реклама, PR, брендинг, Менеджмент, управление компанией, Продажи, работа с клиентами
Горячие тренинги
тренинг
семинар
ТОП-5 бизнес стратегий Тони Роббинса,
Good will, агентство образовательных путешествий
тренинг
Партнеры сайта
1 тренинг, 5 тренеров, 4 новости, 1 статья
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».