Корпоративні тренінги
Технології зростання
тренинг

Продавець магазина формату "біля дому", невеликих супермаркетів





Цільова аудиторія

Продавці, консультанти - ті, хто працює з роздрібним клієнтом, які постійно або вперше заходять до магазину 

Ціль заходу

підвищити рівень продажів та рівень спілкування з клієнтами

Програма

1. Блок №1. Психологія споживача

  • Психологія споживача 
  • Механізм та мотиви покупки 
  • Імпульсивна покупка 
  • Довіра 
  • Стандарти зовнішнього вигляду та вимоги до продавця 


2. Блок №2. Викладка товару

  • Стандарти викладки (по кожному з відділів) 
  • Методи та прийоми, що підвищують продажі (по кожному з відділів) 
  • Асортимент товарів 
  • Товарна група 
  • Демонстрація товару 
  • Місце продажу 
  • Рівень очей 
  • Прикасова зона

Практикум:

  • Робота продавців з контрольними листами викладки у торговій залі 
  • Тест

3. Блок №3. Знання продукту

  • Харктеристики 
  • Переваги 
  • Вигоди 
  • Порівняння продуктів 
  • «Смачна презентація» 
  • Дегустація 
  • Правила збереження продуктів на полицях – основні точки контролю (ротація, fifo, стандарти якості) 

Практикум:

  • Робота продавців з контрольними листами підготовки відділу до роботи 
  • Вправа «Смачна презентація»

4. Блок №4. Навики продажу

  • Ініціатива продавця 
  • Критерії вибору 
  • Робота з запереченнями 
  • Правило додаткової пропозиції

Практикум: 

  • Вправа «Робота з запереченнями» 
  • Відпрацювання типових складних ситуацій в роботі продавця


5. Блок №5. Навики обслуговування

  • Привітання, задача першого контакту 
  • Основні кроки обслуговування та ключові завдання кожного кроку 
  • Типи покупців та особливості роботи з кожним із них 
  • Робота з «холодними», «теплими», «гарячими» типами відвідувачами 
  • 8 типових «проколів» у обслуговуванні

Додаткова інформація

Практикум: 

  • Перегляд та аналіз відео матеріалу про обслуговування 
  • Вправа «типи покупців»

По завершенню навчання замовник отримає у користування: 

  • Стандарти роботи з покупцями: обслуговування та продажу 
  • Контрольні листи 
  • Роздатковий матеріал для учасників 
+ консультація з питань замовлення продукції та стимулювання торгового персоналу.


Супровід учасників після завершення навчання:

1. Доступність тренера в режимі e-mail та телефонному режимі (час за домовленістю) 

2. За взаємною згодою можливе продовження навчання за іншими програмами або за цією ж програмою – поглиблення знань та навичок


Сделать запрос по корпоративному тренингу на эту  тему:

[відкрити контакти](067) 504 37 67, [відкрити контакти](050) 445-37 04[відкрити контакти][email protected]

 

Все корпоративные тренинги и семинары Агентства "Технологии роста" для сегмента розница (тренинги для магазинов, тренинги для супермаркетов, торговых центров,  тренинги для сетевых магазинов, тренинги для шоу-румов) СМОТРИТЕ ЗДЕСЬ.

 

Все открытые тренинги и семинары Агентства "Технологии роста" (более 40 программ) можно увидеть, перейдя по ссылке


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.