Корпоративні тренінги
Мушковський Ілля, ПП
тренінг

Стратегічна сесія





Цільова аудиторія

Власники бізнесу, ТОП-менеджмент, HRD.

Ціль заходу

  • Сформувати чіткі цілі розвитку бізнесу на 2023 рік
  • Залучити співробітників до життя компанії, згуртувати в команду, запалити новими завданнями
  • Отримати від співробітників план досягнення цілей, написаний їх руками

Головний результат сесії - план дій для розвитку компанії:

  • Погоджений – орієнтований на досягнення цілей розвитку компанії і погоджений між відділами
  • Чіткий детальний поетапний - прописани дати, дії і результати кожного співробітника
  • написаний руками співробітників, а не спущений зверху – а значить співробітники самі взяли відповідальність за його реалізацію

Додаткові вигоди від стратегічної сесії:

  • Злагоджена команда керівників
  • Розуміння ключових цілей року та кварталу кожним співробітником
  • Кожна функція та процес у компанії закріплені за одним відповідальним співробітником
  • Для кожного співробітника визначено пріоритети
  • Просування за узгодженим планом розвитку вимірюється регулярно
  • Кожен співробітник відчуває відповідальність за свої результати перед усім колективом компанії

Програма

                             Стратегічна сесія день перший

Створити місію компанії:

  • навіщо компанія існує, що дає (клієнтам, співробітникам, власникам)

Створити цінності компанії:

  • Яких принципів дотримується компанія
  • Які погляди та ключові характеристики поєднують усіх членів команди
  • Які унікальні конкурентні переваги є у компанії та як їх використовувати

Визначити «точки зростання»:

  • Які внутрішні фактори в компанії заважають якісному зростанню
  • Які можливості для компанії є сьогодні та як їх досягти.
  • Які ризики можуть виникнути та як їх уникнути.

                    Стратегічна сесія день другий

Створити стратегію розвитку компанії:

  • Сформувати бачення (ідеальний образ компанії у майбутньому).
  • Сформувати довгострокові цілі.
  • Сформувати цілі на 2022 рік.

Створити план досягнення цілей:

  • прописати дії,
  • побудувати чіткий алгоритм,
  • визначити терміни виконання кожного пункту,
  • визначити необхідні ресурси,
  • призначити відповідальних за кожний пункт.

Додаткова інформація

Приклад 1: Компанія Х (великий регіональний постачальник електрогосптоварів) звернулася із запитом провести тренінг для відділу продажу. Спілкуємось із власниками (три партнери). З'ясовується – плинність у відділі продажів. Мікроклімат у компанії токсичний. На питання, які цілі розвитку у компанії, власники тиснуть плечима, мовляв, копання є і добре. Тобто ніякої стратегії у власників немає.

Що дала цій компанії стратегічна сесія: Оцінку поточної позиції компанії – частка ринку, сильні та слабкі місця, загрози та можливості.

Саме: є ексклюзивна продукція, є репутація, клієнтська база.

  • Перспективи – відкрити філії, запустити онлайн продаж, випустити свою торгову марку.
  • Слабкі місця - брак операційістів, некерований бухгалтер (так історично склалося з моменту відкриття компанії), неоснащений склад, великі залишки неліквідної продукції і, як наслідок, фінансовий розрив.

Стратегічні цілі та чіткий план щодо їх досягнення (з датами, результатами та відповідальними особами):

  • Операціоністів доукомплектувати та навчити.
  • Бухгалтерові взяти заступника, самого бухгалтера, як тільки заступник буде готовий зайняти його місце, з шаною проводити на спокій.
  • Придбати автонавантажувачі та навчити вантажників управління навантажувачами.
  • Неліквід, наскільки можна повернути постачальникам.
  • На решту зробити акційні ціни і поставити в пріоритет відділу продажів. Розрахуватися із постачальниками.
  • Гроші, що звільнилися, пустити на створення своєї торгової марки.
  • Паралельно запустити онлайн продаж – створити сайт, наповнити, розкрутити, поступово набирати штат у відділ онлайн продаж.
  • Через рік із запланованого прибутку послідовно відкривати філії у великих містах країни.

Приклад 2: Найбільший національний виробник акцизної продукції. Замовлення навчання 500 осіб торгового персоналу. У процесі навчання у різних містах стикаюся з критикою керівництва співробітниками: «навіщо вони так асортимент роздмухали, ціни підняли, поверніть старі часи з маленьким та вузьким асортиментом». У цьому разі стратегія в компанії є. Але ця стратегія існує лише у головах вищого керівництва. Пересічні співробітники не присвячені: звідки, куди компанія рухається, навіщо нас там чекає і чому туди потрібно встигнути. І виходить, всі в одному човні сидять, але веслувати матроси не хочуть. Натомість лають капітана і мріють розвернутися і плисти за течією. Назріває бунт.

Що дала цій компанії стратегічна сесія: Розуміння та прийняття стратегії компанії всіма співробітниками – куди компанія рухається, навіщо, що було б з компанією без цієї стратегії, які умови та блага чекають на співробітників у майбутньому. За останні два роки на ринок увірвалося кілька конкурентів з більш дешевою продукцією. Тому компанія заздалегідь змінила курс та зробила ставку на середній ціновий сегмент. Залишся компанія на старих позиціях, сьогодні на неї чекав би крах.

  • Перспективи – іноземні конкуренти згортають представництва, вітчизняні конкуренти слабкі, є план монополізувати середній ціновий сегмент. Планується придбання службових авто, нові кар'єрні можливості, зростання заробітних плат.
  • Але можна і проляпати момент, і тоді нішу займуть менші, але більш моторні конкуренти. А компанія залишиться із нереалізованими запасами продукції.

Чіткий план дій для команди кожного регіону, написаний руками учасників (з датами, результатами та відповідальними особами): завдання щодо регіонів, брендів, співробітників, клієнтів. На місяць, квартал, півріччя. З підписами відповідальних співробітників під результатом та датою.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIБізнес планування, аналітикаHR, менеджер з персоналу, рекрутинг

Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.