Стратегічна сесія
- 16 годин
- Мушковський Ілля, ПП
- imconsulting.com.ua
- Ілля
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Власники бізнесу, ТОП-менеджмент, HRD.
Ціль заходу
- Сформувати чіткі цілі розвитку бізнесу на 2023 рік
- Залучити співробітників до життя компанії, згуртувати в команду, запалити новими завданнями
- Отримати від співробітників план досягнення цілей, написаний їх руками
Головний результат сесії - план дій для розвитку компанії:
- Погоджений – орієнтований на досягнення цілей розвитку компанії і погоджений між відділами
- Чіткий детальний поетапний - прописани дати, дії і результати кожного співробітника
- написаний руками співробітників, а не спущений зверху – а значить співробітники самі взяли відповідальність за його реалізацію
Додаткові вигоди від стратегічної сесії:
- Злагоджена команда керівників
- Розуміння ключових цілей року та кварталу кожним співробітником
- Кожна функція та процес у компанії закріплені за одним відповідальним співробітником
- Для кожного співробітника визначено пріоритети
- Просування за узгодженим планом розвитку вимірюється регулярно
- Кожен співробітник відчуває відповідальність за свої результати перед усім колективом компанії
Програма
Стратегічна сесія день перший
Створити місію компанії:
- навіщо компанія існує, що дає (клієнтам, співробітникам, власникам)
Створити цінності компанії:
- Яких принципів дотримується компанія
- Які погляди та ключові характеристики поєднують усіх членів команди
- Які унікальні конкурентні переваги є у компанії та як їх використовувати
Визначити «точки зростання»:
- Які внутрішні фактори в компанії заважають якісному зростанню
- Які можливості для компанії є сьогодні та як їх досягти.
- Які ризики можуть виникнути та як їх уникнути.
Стратегічна сесія день другий
Створити стратегію розвитку компанії:
- Сформувати бачення (ідеальний образ компанії у майбутньому).
- Сформувати довгострокові цілі.
- Сформувати цілі на 2022 рік.
Створити план досягнення цілей:
- прописати дії,
- побудувати чіткий алгоритм,
- визначити терміни виконання кожного пункту,
- визначити необхідні ресурси,
- призначити відповідальних за кожний пункт.
Додаткова інформація
Приклад 1: Компанія Х (великий регіональний постачальник електрогосптоварів) звернулася із запитом провести тренінг для відділу продажу. Спілкуємось із власниками (три партнери). З'ясовується – плинність у відділі продажів. Мікроклімат у компанії токсичний. На питання, які цілі розвитку у компанії, власники тиснуть плечима, мовляв, копання є і добре. Тобто ніякої стратегії у власників немає.
Що дала цій компанії стратегічна сесія: Оцінку поточної позиції компанії – частка ринку, сильні та слабкі місця, загрози та можливості.
Саме: є ексклюзивна продукція, є репутація, клієнтська база.
- Перспективи – відкрити філії, запустити онлайн продаж, випустити свою торгову марку.
- Слабкі місця - брак операційістів, некерований бухгалтер (так історично склалося з моменту відкриття компанії), неоснащений склад, великі залишки неліквідної продукції і, як наслідок, фінансовий розрив.
Стратегічні цілі та чіткий план щодо їх досягнення (з датами, результатами та відповідальними особами):
- Операціоністів доукомплектувати та навчити.
- Бухгалтерові взяти заступника, самого бухгалтера, як тільки заступник буде готовий зайняти його місце, з шаною проводити на спокій.
- Придбати автонавантажувачі та навчити вантажників управління навантажувачами.
- Неліквід, наскільки можна повернути постачальникам.
- На решту зробити акційні ціни і поставити в пріоритет відділу продажів. Розрахуватися із постачальниками.
- Гроші, що звільнилися, пустити на створення своєї торгової марки.
- Паралельно запустити онлайн продаж – створити сайт, наповнити, розкрутити, поступово набирати штат у відділ онлайн продаж.
- Через рік із запланованого прибутку послідовно відкривати філії у великих містах країни.
Приклад 2: Найбільший національний виробник акцизної продукції. Замовлення навчання 500 осіб торгового персоналу. У процесі навчання у різних містах стикаюся з критикою керівництва співробітниками: «навіщо вони так асортимент роздмухали, ціни підняли, поверніть старі часи з маленьким та вузьким асортиментом». У цьому разі стратегія в компанії є. Але ця стратегія існує лише у головах вищого керівництва. Пересічні співробітники не присвячені: звідки, куди компанія рухається, навіщо нас там чекає і чому туди потрібно встигнути. І виходить, всі в одному човні сидять, але веслувати матроси не хочуть. Натомість лають капітана і мріють розвернутися і плисти за течією. Назріває бунт.
Що дала цій компанії стратегічна сесія: Розуміння та прийняття стратегії компанії всіма співробітниками – куди компанія рухається, навіщо, що було б з компанією без цієї стратегії, які умови та блага чекають на співробітників у майбутньому. За останні два роки на ринок увірвалося кілька конкурентів з більш дешевою продукцією. Тому компанія заздалегідь змінила курс та зробила ставку на середній ціновий сегмент. Залишся компанія на старих позиціях, сьогодні на неї чекав би крах.
- Перспективи – іноземні конкуренти згортають представництва, вітчизняні конкуренти слабкі, є план монополізувати середній ціновий сегмент. Планується придбання службових авто, нові кар'єрні можливості, зростання заробітних плат.
- Але можна і проляпати момент, і тоді нішу займуть менші, але більш моторні конкуренти. А компанія залишиться із нереалізованими запасами продукції.
Чіткий план дій для команди кожного регіону, написаний руками учасників (з датами, результатами та відповідальними особами): завдання щодо регіонів, брендів, співробітників, клієнтів. На місяць, квартал, півріччя. З підписами відповідальних співробітників під результатом та датою.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIБізнес планування, аналітикаHR, менеджер з персоналу, рекрутинг
Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.