Комунікація між керівниками структурних підрозділів у конфліктних ситуаціях
- 12 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Альянс-М, центр розвитку
- a-m.in.ua
- Ганна Мозгова
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
керівники структурних підрозділів компанії.
Ціль заходу
- Сформувати навички продуктивної комунікації між керівниками структурних підрозділів у конфліктних та у гострих робочих ситуаціях.
- На прикладі кейсів-прикладів донести до відома та до свідомості керівників наскільки неконструктивні реакції в управлінському спілкуванні впливають на робочий процес.
- Замотивувати учасників тренінгу на застосування нових підходів у спілкуванні під час конфлікту.
- Сфокусувати всіх учасників тренінгу на розуміння важливості спільної мети, дотримання стратегії win-win та якісної управлінської комунікації у будь-якій ситуацій.
Програма
Запит: покращити взаємодію між керівниками структурних підрозділів під час вирішення гострих робочих питань та в конфліктних ситуаціях.
Тема 1: Роль та відповідальність керівника у конфліктній ситуації:
- Якість спілкування у гострих ситуаціях: спільна мета компанії, цілі та протиріччя структурних підрозділів та особистісні якості керівників
- Типи конфліктів та конструктивний підхід у конфлікт-менеджменті
- Готовність та здатність вирішувати питання «по-дорослому» та не допускати «дитячих» управлінських помилок
Практикум: бізнес-гра та тестування на 5 стилів поведінки у ситуації конфлікту. Аналіз сильних та слабких сторін.
Тема 2: Комунікація між керівниками структурних підрозділів у конфліктних ситуаціях:
- Алгоритм конструктивної комунікації у конфліктній ситуації
- Як перевести в конструктивний діалог
- Основні помилки у спілкуванні під час конфлікту
- Конкурентна позиція. Тиск
- Партнерська позиція. Компроміс
- Уникаюча позиція. Уникнення
- Робота з тиском
- Робота «з провокаціями»
- Методика Г.Кенеді: осел, вівця, лис, сова
Практикум на основі актуальних кейсів компанії
Тема 3: Конфлікт-менеджмент:
- Організаційні конфлікти
- Протиріччя цілей структурних підрозділів та спілкування win-win
- Причини конфлікту, мотиви конфлікту, суть конфлікту
- «Холодні війни» в організації
Мозковий штурм
Тема 4: Емоційний стан керівника:
- Конфлікти – причина втрати тонусу лідера
- Вплив емоцій на якість комунікації
- Наслідки непродуктивного реагування керівника у конфлікті
- Етика спілкування та контроль емоцій
- Контроль власних емоцій під час конфлікту
70% часу онлайн-тренінгу – Практикум, який моделюється на актуальних кейсах компанії
Додаткова інформація
Навчання проводиться онлайн через Zoom.
Тривалість навчання: 2 дні по 6 годин.
1 день = 6 годин = 3 зустрічі по 2 години (без паузи)
або 2 зустрічі по 3 години + 15 хвилин пауза в процесі навчання.
Після тренінгове обслуговування: домашнім завданням для учасників буде практика всіх інструментів та зміна своєї поведінки у разі виникнення конфліктних ситуацій з Клієнтами.
Через 3-4 тижні тренер проведе годинну Zoom зустріч як контроль за впровадженням інструментів у практику роботи та відповіді на запитання учасників.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIВідносини, комунікаціяУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.