Першокласний сервіс Якісний сервіс та його складові. Модель "Я - Компанія - Продукт". Індивідуальне практичне завдання. Послуги та обслуговування - складові сервісу. Наслідки обслуговування низького р…
Принципи успішної комунікації з клієнтами. Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами. Метапрограми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом. Основи ств…
1. Готель очима гостя: Трішки про почуття гостя Що гостю важливо Управлянні сприйняттям гостя Ефект доміно у обслуговуванні гостя 2. 4типи гостей у готелі. Робота із ними: Які типи гостей найчастіше з…
Стратегічне завдання продажу. Основне завдання продажу Базові елементи маркетингу в продажах Сучасний менеджер з продажу. Його цінності та переконання. Інструменти індивідуальної та командної мотиваці…
Управління обслуговуванням клієнтів Управління обслуговування клієнтів, що це таке? Процес обслуговування клієнтів Спілкуватися, розуміти та передбачати, справлятися з потребами клієнтів Як оцінити за…