Управління кол-центром Функціональні завдання діяльності кол \ контакт центру Основи формування та організація роботи груп телеоператорів Основи побудови структури підрозділів у ТМ Форми оцінки якості…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
За 2 місяці інтенсивного навчання ви Проведете аудит свого переговорного стилю. Сформуєте програму прокачування переговорних умінь Навчитеся готуватися до переговорів. Дізнаєтесь, як посилювати свою п…