Модуль 1 Причинно-наслідкові зв'язки у продажу Етапи роботи із клієнтами. Стратегія та тактика продажу: залучення нових клієнтів, додатковий продаж існуючим клієнтам. Продажі, орієнтовані на товар і П…
Навчання співробітників відділу продажів, керівників відділу продажів, менеджерів із продажу, персональних тренерів, адміністраторів рецепції. Після закінчення семінару ви отримаєте необхідні знання щ…
1 етап - проведення індивідуальних консультаційних сесій де використовується коучинг, психотерапія та консультування. На сесії проводиться виявлення проблем та їх корекція, постановка цілей, виявлення…
Програма тренінгу буде адаптована під Ваші потреби та вид діяльності компанії! Для досягнення максимальної ефективності та результативності навчання команди співпраця відбувається у декілька етапів: Е…
Ви виходите на новий ринок, і Вам необхідно створити систему дистрибуції? Ви хочете дізнатися, як правильно підбирати дилерів та дистриб'юторів та якісно ними керувати та мотивувати на виконання плані…
Основні напрямки тренінгів з продажу: Керування продажами Холодні продажі Продажі без заперечень Консультаційні продажі в торговому залі Продавець на мільйон Робота із запереченнями та аргументація За…
В результаті цього навчання Ви: Оволодієте інструментами та технологіями продажів у площині Business to Business (B2B). Навчитеся прориватися через секретаря. Опануєте навички формування потреби у спі…
Концептуальні основи активних продажів Знайомство з типажами Клієнтів, формула: КАДЕ Стратегія поведінки в продажах, як легко презентувати товар, орієнтуючись на психотип клієнта Як викликати інтерес…
Модуль «Емоційний інтелект». Емоції: фізична природа та призначення емоцій у людини. Базові емоції та почуття. Практична частина: аналіз власного прояву емоцій. Формування списку почуттів. Стресостійк…
Робота у сфері гостинності — покликання та шлях до успіху. Аналіз наявних навичок у співробітників. Формування розуміння алгоритму обслуговування ресторані. Основні техніки продажу: апселлінг, кроселі…
1. Готель очима гостя: Трішки про почуття гостя Що гостю важливо Управлянні сприйняттям гостя Ефект доміно у обслуговуванні гостя 2. 4типи гостей у готелі. Робота із ними: Які типи гостей найчастіше з…
1. Планирование и подготовка к рабочему дню Успех в простых и сложных продажах 4 категории исхода встречи/звонка Постановка целей по SMART Расстановка приоритетов. Принцип "Парето" 2. Установление кон…
Що таке «Переговори» і чим цей процес відрізняється від процесу продажу. 4 умови необхідні для початку переговорного процесу та вибір стратегії. Секрети професійної комплексної підготовки до ділових п…