Питання, які обговорюються на семінарі - практикумі. Інструменти керування 26 основних інструментів для керування продажами. Планування продаж Взаємозв'язок стратегії компанії із плануванням результат…
Мотивація на результат. Операційний рівень організації Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на ба…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
01 березня 2024, 19:30 — 21:30 Заняття 1. Робота КАМ-а з мережами аптек і проектний підхід Що повинен знати та вміти професійний КАМ по роботі з мережами аптек. Пастки в роботі КАМ-а. Чому ідеальний К…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…