Модуль 1. Правила комунікації з клієнтами і реагування на «гострі ситуації». Клієнтоорієнтованість. Мета: зміна ставлення до поняття «Клієнт». Цінність клієнта. Клієнтоорієнтованість Психологічні типи…
Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
Після проходження тренінгу ви навчитесь: розуміти базові принципи менеджменту застосовувати різні стилі управління персоналом, техніки ефективної комунікації спілкуватись ефективніше та збільшити впли…
Програма Специфіка телефонних продажів та холодних дзвінків Відмінність очних та телефонних продажів, плюси та мінуси, які слід врахувати. Природний опір вторгненню в особистий простір потенційного по…
Першокласний сервіс Якісний сервіс та його складові. Модель "Я - Компанія - Продукт". Індивідуальне практичне завдання. Послуги та обслуговування - складові сервісу. Наслідки обслуговування низького р…
Концептуальні основи активних продажів Знайомство з типажами Клієнтів, формула: КАДЕ Стратегія поведінки в продажах, як легко презентувати товар, орієнтуючись на психотип клієнта Як викликати інтерес…
1. Сучасний погляд на мотивацію Теорія мотивації очима практика; Гроші у системі мотивації; Дискредитація інструментарію матеріальної мотивації у інформаційну епоху; Чому не все можна купити за гроші…
1. Готель очима гостя: Трішки про почуття гостя Що гостю важливо Управлянні сприйняттям гостя Ефект доміно у обслуговуванні гостя 2. 4типи гостей у готелі. Робота із ними: Які типи гостей найчастіше з…
Стратегічне завдання продажу. Основне завдання продажу Базові елементи маркетингу в продажах Сучасний менеджер з продажу. Його цінності та переконання. Інструменти індивідуальної та командної мотиваці…