Маркетинг в готельній індустрії

Готельний маркетинг як основна ринкової концепції управління в готельному бізнесі

Маркетинг готельного продукту як ринкова концепція управління спрямована на задоволення потреб туриста в подорожах і відпочинку. Мета системи готельного маркетингу виражається чотирма альтернативними варіантами:

  1. підвищення рівня споживання готельного продукту;
  2. досягнення максимальної споживчої задоволеності;
  3. надання максимально різноманітних асортиментів готельного продукту;
  4. максимальне підвищення якості відпочинку та рекреації.

На більш низькому рівні узагальнення можна говорити про чіткіші й конкретні кількісні та якісні маркетингові цілі готельної індустрії.
Серед якісних цілей готелів найважливішими є ті, які ведуть до зростання їхнього престижу й підсилюють соціальну вагомість. Це економічні досягнення як у власній країні, так і на закордонних ринках, позитивний вплив на зайнятість і стан ринку праці, й підтримка освітніх, культурних, спортивних та інших соціальних програм.

Практичний маркетинг готельного продукту спрямований на виконання наступних завдань готельної індустрії:

  • обгрунтування необхідності надання готельних послуг шляхом виявлення існуючого або потенційного попиту на них;
  • організацію дослідницьких робіт з розробки проектних турів або інших послуг, що відповідають потребам клієнтів;
  • координацію й планування організаційної маркетингової стратегії просування й продажу готельного продукту та фінансової діяльності готелів;
  • удосконалювання методів маркетингової стратегії продажу готельного продукту і просування па ринку;
  • регулювання й напрямок всієї діяльності готелів для досягнення генеральних цілей бізнесу.

Аналізуючи вищевикладене, можна стверджувати, що мета готелю — це те, що він хоче в остаточному підсумку досягти, а завдання — це те, що треба йому зробити для досягнення цілей.
 Завдання маркетингу готельного продукту — оцінити клієнта, якість готельного продукту й конкурентоспроможність готелю, який його пропонує.

Цікавить більше? Чекаємо на Вас 23 лютого на нашіій конференції "Готельний та туристичний бізнес:тренди та інновації".

Детальніше - [відкрити контакти](066) 393-25-55 - Яна!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Маркетинг, реклама, PR