Як підняти продажі в магазині? Поради маркетолога

Перед тим, як торкнутися теми «як підняти продажі в магазині», важливо знати, чи використовуєте ви маркетингові інструменти?

 За допомогою маркетингу ви можете залучати в свій магазин більше відвідувачів, показуючи товари в більш вигідному світлі, доводячи покупцям їх необхідність. Це допомагає значно підняти продажі в роздрібній торговельній мережі.
Як підняти продажі в роздрібному магазині?
Основне джерело маркетингових знань - це потреби покупця. Саме з їх допомогою вдається збільшити прибутки. Потреби потрібно враховувати з самого початку - з моменту вибору місця під торгівлю. Трапляється, що місце розташування торгової точки вибрано невдало, так як жителі навколишніх будинків не відчувають потреби в продаються товари. У цьому випадку спочатку була допущена маркетингова помилка, що не були проаналізовані потреби покупців, тому великих продажів чекати не варто.
Прибутковість відкривається магазину залежить від потенційної кількості зацікавлених у товарі покупців, від представленого асортименту і цін.

З приводу цін - окрема розмова. Необхідно постійно моніторити цінову політику конкурентів. Наприклад, якщо ви помітили, що на якусь річ або продукт ваш конкурент за кутом тримає високі ціни - зробіть невелику знижку і клієнт прийде до вас. Як тільки який-небудь продукт пропадає з асортименту магазину ваших конкурентів, саме час підняти ціну!
    Також варто запам'ятати одне правило цінової політики: не можна тримати таку саму ціну, як в сусідньому супермаркеті, так як ви позбавляєте покупця вибору. Ваша ціна на аналогічну річ повинна бути хоч на невеликий відсоток, але нижче. Ця невелика хитрість завжди допомагає підняти продажі говорить, Джон Кехо в Києві на свойому майстер-класі.
З приводу товару. Продукт, що користується постійним попитом, повинен бути викладений на видному місці. Перші покупці побачать його в вітринах і зайдуть до вас.
Асортимент повинен бути актуальним і регулюватися поточним попитом.
Ще один фактор, що впливає на продажу - сезонність. Цей фактор особливо важливий в магазинах одягу, взуття, насіння, товарів для дачі. У сезон такий асортимент можна продати за максимальною вартістю, однак після його закінчення припадає розпродавати з мінімальною націнкою. Встановлюючи ціну під час розпродажу варто пам'ятати, що вона жодним чином не повинна бути нижчою від закупівельної. Ці правила також важливі, щоб підняти продажі в кризу.
З приводу часу роботи магазину теж потрібно сказати кілька слів. Період, коли офіс продажів працював з 9-00 до 18-00 з годинною перервою на обід - безповоротно пройшов. Такий графік роботи дуже незручний для клієнтів, які також працюють в п'ятиденку. Вони зможуть відвідати магазин тільки у відпустці або відпросившись з роботи. Кому це потрібно? У магазині, де працюють двоє і більше осіб, не повинно бути перерви на обід. Комерційне представництво повинен бути відкритий весь той час, який зазначено в його графіку. До того ж, якщо ви торгуєте продуктами харчування або товарами загального користування, слід подумати про цілодобовому режимі роботи. Потенційно робота з цілодобовим графіком може підняти продажі в павільйоні на 20-60%.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Бізнес освіта, MBA Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI