Як зробити співробітників продуктивніше під час роботи з дому

Як зробити співробітників продуктивніше під час роботи з дому

Поговоримо про те, які проблеми можуть виникнути під час віддаленої роботи, як допомогти своїм співробітникам їх вирішити і як мотивувати в нинішній ситуації.

Зворотний бік дистанційної роботи: що може знижувати продуктивність. Давайте розберемо 4 найпоширеніші причини низької працездатності співробітників, не враховуючи прокрастинацію:

  1. Зниження рівня контролю. Що робити HR? 
  2. Відсутність доступу до необхідної інформації
  3. Відсутність самоконтролю
  4. Незбалансованість роботи і особистого життя

Як допомогти співробітникам перейти в онлайн?

Навіть ті співробітники, хто в офісі відрізнявся високою продуктивністю, можуть на період адаптації до онлайн-режиму відчувати її зниження. Що може зробити HR?

  • Створіть свої правила

Перше, з чим стикаються співробітники, що працюють віддалено — це зниження швидкості комунікації. Домовтеся в командах, який максимальний час необхідний на відповідь в загальному чаті. Наприклад, це 15 хвилин.

Ще одне важливе правило — писати по роботі можна тільки в робочий час. Працюючи вдома, співробітники часто не можуть зберегти баланс між роботою і особистим життям. В результаті, багатьом здається, що вони працюють мало не цілодобово, а значить — вигорають. 

Ну і найголовніше — в робочий час кожен співробітник повинен бути на зв'язку і не пропадати без попередження.

  • Домовтеся, як будуть проходити дзвінки

Обговоріть з персоналом, яким чином їм зручніше спілкуватися: з камерою або без. Наприклад, щоденні мітинги можна проводити і без включеної камери. Це поліпшить якість зв'язку і знизить рівень стресу у співробітників. Що стосується корпоративних заходів або зустрічей 1: 1, то намагайтеся бачити співрозмовників, щоб зробити онлайн-зустріч хоч трохи комфортніше для них.

  • Попросіть прибрати картинки з аватара офіційного аккаунта

Незалежно від того, де відбувається ваша комунікація, попросіть співробітників поставити своє справжнє фото на аватар. Це може зняти частину питань і незручних моментів, особливо у великих компаніях. Наприклад, коли потрібно терміново знайти колегу, з яким ти рідко спілкуєшся, а в пошуку тільки фото котиків та песиків 🙂

Така ж вимога стосується справжніх імен і прізвищ.

  • Додайте неофіційного спілкування

Багато компаній роблять помилку, коли забувають перевести корпоративні звички в онлайн. Для багатьох людей робота — не тільки завдання і мітинги. Це і приємне спілкування вранці біля кавомашини, гра в настільний теніс на перерві, обговорення останніх новин.

Наприклад, HR-команда компанії IT Svit впровадила кейс «Coffee break online»: два рази в день HR-фахівці створюють дзвінки під час яких можна випити кави і поспілкуватися з колегами.

Визначте, яким чином ведуть комунікацію співробітники у вашій компанії і просто організуйте їм онлайн-зустріч.

🧡 Докладнiше про це та про 4 мотиватора для співробітників на період віддаленої роботи читайте у блозi Hurma!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг