Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Маркетинговий "fuck up"

Маркетинговий "fuck up"

А Ви знаєте цю історію про гамбургер і математику???

Історія про гамбургер або чому важливо добре знати математику

Є давній маркетинговий "fuck up" через математику, описаний ще в липні 2014 року в спеціальній статті The New York Times.

На початку 1980-х років мережа ресторанів швидкого харчування A&W запустила масштабну рекламну кампанію свого гамбургера. На відміну від схожого сендвіча в 1/4 фунта з McDonald's, гамбургер A&W важив 1/3 фунта і коштував трохи дешевше. Тобто ставка рекламної кампанії була на збільшення ваги і зниження ціни продукту, а покупці говорили, що він смачніший ніж у конкурентів.

Незважаючи на все це, кампанія провалилася.

Пізніше A&W провела дослідження і виявила причину: багато клієнтів не розуміли істинного значення дробових чисел. Пропозиція здавалося їм невигідною, тому що 3 менше 4.

Компания: Profi club, навчальний центр (все статьи компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
См. также
Какой вред такого когнитивного искажения как «недооценка бездействия»?, Победа в тебе, центр инновационной психологии
Зачем нам знать о «канализационной системе» своего организма?, Победа в тебе, центр инновационной психологии
Что же такое проживание Арканов?, Ertsgamma, центр интегрального развития человека.
Радовать, хочу себя сегодня радовать, Академия формирования личности. Система акад. Миание М.Ю.
Энергия — залог счастья и успеха, Академия формирования личности. Система акад. Миание М.Ю.
Перейти к списку всех статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».