29 вересня 2017 року відбудеться тренінг "Методи і способи активного продажу (по телефону). Робота з запереченням"

Мета тренінгу: створити, вибудувати, відкоригувати модель ефективних продажів. Відпрацювати необхідні інструменти і техніки продажів на кожному етапі переговорів з клієнтом. Навчити працювати в клієнтоорієнтованому ключі.

29 вересня 2017 року тренінг буде тривати 8 годин з 10.00-18.00, з перервою на каву-брейк з 13.00-14.00.

Програма тренінгу:

Модуль 1

1. Основи холодних дзвінків і особливості телефонних продажів.

2. Етапи продажів по телефону. Відпрацювання навичок продажів на кожному етапі

3. Техніки встановлення контакту (залучення уваги до розмови, психотип клієнта, інструменти встановлення контакту).

4. Емоційна компетентність (управління емоційним кліматом бесіди).

5. Сценарії телефонних продажів: «Клієнт зацікавлений» -алгоритми продажів

6. «Клієнт відмовляє або заперечує» - робота з запереченнями

7. Управління конфліктами при розмові (основи стрессменеджмента, стандартизація роботи в складних ситуаціях)

8. Завершення як результат алгоритми завершення телефонного дзвінка в різних ситуаціях (треба - не треба - подумаю).

9. Розбір основних помилок, які допускають менеджери при телефонних продажах

Модуль 2

1. Природа і причини виникнення заперечень

2. Рівні (виникнення) заперечень Заперечення і опору: розпізнаємо і працюємо з ними.

3. Як продавати так, щоб у клієнтів не було заперечень.

4. Робота з запереченнями виникають на ранньому етапі роботи з клієнтом (Кілька секретів «від психолога». Працюючі практики.) Найкритичніші помилки на початковому етапі переговорів

5. Робота з запереченнями: «Опір змінам»

6. Робота з запереченнями: «Опір ціною і витратами» Способи протидії.

7. Робота з запереченнями «Опір технічному рішенню і / або комерційній пропозиції».

8. Робота з запереченнями: «Опір від надлишку». Способи протидії.

9. Робота з запереченнями: «Опір емоційного характеру». Способи протидії.

10. Робота з запереченнями: «Опір негативного досвіду». Психологічні бар'єри.

11. Робота з іншими типовими запереченнями клієнтів.

12. Безконфліктна комунікація.

Тривалість тренінгу - 8 годин.

Тренер - Скороход Анна Григорівна.

Вартість тренінгу - 1 250 грн. за 1 учасника.

Будемо раді вас бачити!!!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини