Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Запрошуємо на тренінг "Методи і способи активного продажу (по телефону). Робота з запереченням"

14.02.2018
Институт секретарей | Мурач Ірина Ігорівна
Запрошуємо на тренінг "Методи і способи активного продажу (по телефону). Робота з запереченням"

Мета тренінгу: створити, вибудувати, відкоригувати модель ефективних продажів. Відпрацювати необхідні інструменти і техніки продажів на кожному етапі переговорів з клієнтом. Навчити працювати в клієнтоорієнтованому ключі.

Програма тренінгу:

Модуль 1

1. Основи холодних дзвінків і особливості телефонних продажів.

2. Етапи продажів по телефону. Відпрацювання навичок продажів на кожному етапі

3. Техніки встановлення контакту (залучення уваги до розмови, психотип клієнта, інструменти встановлення контакту).

4. Емоційна компетентність (управління емоційним кліматом бесіди).

5. Сценарії телефонних продажів: «Клієнт зацікавлений» -алгоритми продажів

6. «Клієнт відмовляє або заперечує» - робота з запереченнями

7. Управління конфліктами при розмові (основи стрессменеджмента, стандартизація роботи в складних ситуаціях)

8. Завершення як результат алгоритми завершення телефонного дзвінка в різних ситуаціях (треба - не треба - подумаю).

9. Розбір основних помилок, які допускають менеджери при телефонних продажах

Модуль 2

1. Природа і причини виникнення заперечень

2. Рівні (виникнення) заперечень Заперечення і опору: розпізнаємо і працюємо з ними.

3. Як продавати так, щоб у клієнтів не було заперечень.

4. Робота з запереченнями виникають на ранньому етапі роботи з клієнтом (Кілька секретів «від психолога». Працюючі практики.) Найкритичніші помилки на початковому етапі переговорів

5. Робота з запереченнями: «Опір змінам»

6. Робота з запереченнями: «Опір ціною і витратами» Способи протидії.

7. Робота з запереченнями «Опір технічному рішенню і / або комерційній пропозиції».

8. Робота з запереченнями: «Опір від надлишку». Способи протидії.

9. Робота з запереченнями: «Опір емоційного характеру». Способи протидії.

10. Робота з запереченнями: «Опір негативного досвіду». Психологічні бар'єри.

11. Робота з іншими типовими запереченнями клієнтів.

12. Безконфліктна комунікація.

Дата тренінгів може змінюватися за попередньою домовленістю з учасниками.

Тривалість тренінгу - 6-8 годин.

З 10.00-18.00, з перервою на каву-брейк з 13.00-14.00.

Вартість тренінгу - 1 250 грн. за 1 учасника.

Будемо раді бачити і вас!!!


Автор: Мурач Ірина Ігорівна
Компания: Институт секретарей (все новости компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
См. также
21 октября с 15:00 до 19:00 Тренинг "Женские оргазмы и почему они так важны для мужчины", 20.10.2018, Секс-тренинг.com, международный тренинговый центр
Практическое обучение по фармацевтическому маркетингу, 19.10.2018, Lege Artis, фармацевтическая ассоциация
Грантові проекти - легко!, 19.10.2018, Advance, тренинговый центр
Корпоративный тренинг «Управление конфликтами», 19.10.2018, Smart Consulting
Интенсивный тренинг "Ораторское мастерство", 19.10.2018, Smart Consulting
Перейти к списку всех новостей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».