Старт конференції по маркетингу 23 березня

Ефективний маркетинг = ефективним продажам та збільшенню прибутку??

Маркетинг повинен свою роботу здійснювати в тандемі з іншими підрозділами компанії:

  • з виробництвом,
  • логістикою,
  • дистрибуцією
  • і т.д.

Тільки в цьому випадку його роботу можна вважати ефективною.

Показник ефективності маркетингу - це співвідношення витрат на отриманий прибуток. Однак в чистому вигляді виокремити ту частину прибутку, яку згенерувати саме маркетинговий відділ, звичайно ж неможливо.

Тому прийнято оцінювати ефективність нікого міксу з маркетингу-продажу-комунікацій-сервісної служби та ін. 

Все про маркетинг та продажі ви можете дізнатись, відвідавши конфреренцію Маркетинг і продажі", 23 березня

http://www.biznesproruv.com/

https://www.facebook.com/events/257878661819126/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини