Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Вперше Дискусійний клуб «Міцний Горішок» в інформагентстві УНІАН!

28.03.2011
Вперше Дискусійний клуб «Міцний Горішок» в інформагентстві УНІАН!

12-та зустріч «Міцного горішка» за темою «Особистість бренда» виходить за рамки Студії управління часом BogushTime

7 квітня 2011 року всі учасники зустрінуться в центрі Києва – в самому серці величезного комбінату по виробництву новин та інформаційних продуктів - Українському Незалежному Інформаційному Агентстві Новин (УНІАН).

Дискусія вдруге змінює місце зустрічі. Вперше – це було шосте засідання під спільним гаслом «Що має бути брендом: ім'я або компанія?» на території агенції «Pulse».

Чому ми знаємо про Стіва Джобса, Юлію Тимошенко, Анжелу Меркель, Андрія Шевченко, братів Кличків, Руслану, Аллу Пугачову, Віктора Пінчука, Рената Ахметова? Чому інші люди для нас не такі відомі і не такі цікаві, і ми їх не називаємо брендами?

Що в людині відіграє вирішальну роль? Чи дійсно характеристики особистості вирішують більше, ніж імідж і ціла команда професіоналів? Яка вона, особистість-бренд? Чи можна її виховати в собі?

7 квітня з 19.00 до 21.00 в конференц-залі УНІАН

Експерти: головний редактор «УНІАН» Олександр Харченко, автор бестселерів «Стратегії геніїв» Валентин Бадрак, мандрівник та письменник Максим Кідрук і політичний радник Олена Сибірякова намагатимуться розколоти новий горішок.

Модератор зустрічі – відомий бізнес-тренер, засновник і власник “Студії управління часом “BogushTime”, Людмила Богуш.

Приєднуйтесь до дискусії! Вартість участі – 150 грн.

Зареєструватись ви можете вже зараз! Контактна особа – Юлія Бойко

Телефонуйте: (044) 223-24-93, або надсилайте запит на e-mail: pr@bogushtime.com



Адреса УНІАН: вул. Хрещатик, 4, (Європейська площа).

Інформаційні партнери: ReklaMaster, Українські новини

Попередні засідання Міцного горішка:

  • «Власник і топ-менеджер: хто є хто?»

  • «Робота чи гроші: що важливіше?»

  • «Корпоративна культура« з характером »

  • «Розробка корпоративної стратегії: помилки і знахідки»

  • «Як почати власний бізнес?»

  • «Що має бути брендом: ім'я або компанія?»

  • «Хочеш насмішити Бога - розкажи йому про свої плани»

  • Що за звірі стратегія і тактика?

  • Як «розворушити» співробітників - батогом або пряником?

  • Чи потрібен дрес-код в організації?

  • Створення бренду з нуля

Автор: Богуш-Данд Людмила
Компания: BogushTime (все новости компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
См. также
23 ноября в Днепре поговорим о корпоративной культуре в образовательном хабе Spalah, 18.11.2017, Spalah, образовательный хаб и коворкинг
Программа для руководителей "Навыки проведения собеседования. Комплектация отдела продаж " - 24 ноября. Осталось несколько мест!, 18.11.2017, Технологии роста
Уже скоро - тренинг-практикум Лилии Чаковой «Как построить систему продаж: команда, процессы, каналы продаж». Не пропустите!, 18.11.2017, Технологии роста
19 ноября тренинг для женщин "Сексуальная харизма", 17.11.2017, Секс-тренинг.com, международный тренинговый центр
CTM SPA School: уникальное предложение, 17.11.2017, CTM-Group
Перейти к списку всех новостей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».