Целевая аудитория
Клієнт-менеджери, HR-спеціалісти, інші спеціалісти, що контактують із замовниками чи працівниками, керівники середньої ланки.
Цель мероприятия
На тренінгу учасники зможуть:
- Поглибити усвідомлення бачення конфлікту
- Змінити власні уявлення щодо найбільш продуктивних реакції на конфлікт
- Напрацювати алгоритми для використання у конфліктних ситуаціях
Программа
Тренінг на 80% побудований на практичних вправах в умовах глибоко занурення. Таким чином точна програма роботи визначається Замовником та учасниками в процесі роботи.
Основні теоретичні блоки, на яких будується робота:
- Природа і типи конфліктів
- Причини виникнення конфліктів
- Фази розвитку конфлікту
- Сторони та інтереси
- Стратегії поведінки у конфлікті
- Методи управління напруженням
Дополнительная информация
Захід провождиться у формі соціально-психологічного тренінгу, в процесі якого учасники отримують власний досвід переживання конфлікту. Таким чином результатом тренінгу стають не теоретичні моделі, а практичні навички.
За допомогою тренера учасники отримують реальну можливість вдосконалити власні алгоритми поведінки відповідно лише їм відомих факторів (особистих, професійних та інших). Таким чином забезпечується баланс між необхідним рівнем занурення в тему та збереженням осбистого простору чи конфіденційності середовища.