Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
тренінг

Все для ресторанного бізнесу ... Практична навчальна програма «Персонал класу Люкс» в сегменті «Професійного Обслуговування Ресторанного бізнесу»

Организатор:
InsightIntegro
Продолжительность: 8 часов
Документ об окончании: Сертифікат
Тренеры:
Фурса Елена Фурса Елена

Целевая аудитория

Ключовий персонал ресторану, кафе, піцерії:

  • адміністратори
  • офіціанти
  • бармени

Цель мероприятия

  • Навчити офіціантів, завжди, виконувати всі необхідні стандарти і дії, які ведуть до підвищення середнього чека (все, що в зоні компетентності персоналу), завоювання авторитету і довіри до закладу.
  • Персональний, індивідуальний, довірчий підхід до клієнтів які заходять більше 2-3 разів, (знати на ім'я або по батькові цього клієнта, створювати атмосферу «впізнаваності».

Программа

Блок №1. Знання продукту: навіщо це потрібно, кому і в якій мірі?

  • аналіз меню,
  • розуміння продукту який пропонуємо,
  • тестування знань по продукту та блок презентації меню:

1) назва

2) характеристика

3) вміння використовувати "додаткову цінність" та "ви-підхід" 

Блок №2. Професійне обслуговування в ресторані.

  • що таке корпоративний контент та корпоративна поведінка, правила, норми в ресторанні, для чого їх важливо формувати та як дотримуватися!?
  • презентація "Формули Успіху", "Схеми розвитку Результативності" та схеми  "Гармонічної Наповненності Особистості".
  • позитивне налаштування на роботу, розвиток позитивного мислення та особисте самовдосконалення. Відношення до сприйняття події, реакція й поведінка, можливість самостійної робити "Вибір"...
  • презентація поняття емоційно-позитивного обслуговування та методи, як їх використовувати в момент обслуговування гостей

Блок №3. Технології продажів і як ними користуватися.

  1. Основні правила поведінки працівника в залі\ресторані на робочому місці.
  2. Важливість вітатися з гостем та створювати перше враження для того, щоб формувати готовність  до діалогу. 
  3. Вхідна зона, презентація закладу, презентабельність персоналу та атмосфера, розташування й т.д. (частина інфо. про мерчендайзинг, зону клієнтського потоку, рівні маркетинга...).
  4. Фрази, які важливо використовувати при виявленні потреб. «Алгоритм питань», «Айсберг потреб», «Золоті правила в спілкуванні», "Воронка Запитань", методи активного слухання.
  5. Як проводити презентації, здійснювати додаткові дозамовлення та продавати комплексно й дороге меню.
  6. Класифікація клієнтів, психологія покупки і замовлення.
  7. Заперечення, Сумніви, Скарги - приклади і як працювати з ними.
  8. Завершення обслуговування та формування рахунку. Комплексне орієнтування, методи переконання і підведення до прийняття рішення про покупку.
  9. Розрахунок і прощання з клієнтом, формування позитивного кінцевого враження.
  10. Методи розвитку клієнтської бази та телефонне обслуговування.

В тренінгу "Від Обслуговування до Якісного Сервісу " використовується 40% теорії і 60% персональної практики учасників.

Дополнительная информация

Організаційні моменти в тренінгу:

  • Програма тренінгу розрахована на 1 день (7 годин) з перервами на обід та каво-брейки. 
  • У тренінгу використовуються, рольові ігри, групова робота, індивідуальні завдання, презентації учасників. 
  • Кожен учасник отримує робочий матеріал. 
  • Кожен учасник отримує іменний сертифікат про проходження тренінгу.

Що ви отримаєте:

  • Замотивована команда або працівник, який був на навчанні, готовий працювати на результат; 
  • Можливість збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік в обслуговуванні гостя; 
  • Варіанти та ідеї по збільшенні числа відвідувачів та можливість утримувати Ваших постійних клієнтів в закладах.


Наша результативність, активність, позитив, практичний досвід більше 16-ти років, зможе змінити Ваш персонал в позитивну сторону та підняти якість Вашого обслуговування в Вашому закладі !

Наш лозунг "Персонал сьогодні - Результат Завтра"

Дополнительная информация

Очікуваний результат навчальної програми «ОФИЦИАНТ класу Люкс»:

  • Наявність впевненого і професійно підготовленого офіціанта який вміє надавати відмінний сервіс високого рівня і обслуговування гостя, продавати і надавати відповідний щабель поведінки в вашому ресторані.
  • Завоювання довіри, збільшення позитивних відгуків від обслуговування в вашому ресторані і залучення нових гостей через позитивні відгуки отримані після проведення навчальної програми у Вашому ресторані.
Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Елена
Телефон:
(097) 255-50-05 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Гостинично-ресторанный бизнес, HoReCa, Лидерство, командообразование, коучинг, Управление персоналом, HR
Горячие тренинги
конференция
IT HR Forum: HR Tech & Digital,
IT HR Forum, 2000 грн
семинар
открытая встреча
Презентація програм МВА в МІБ,
Бизнес-школа "Международный институт бизнеса", бесплатно
Партнеры сайта
18 тренингов, 36 тренеров, 381 новость, 41 статья
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».