Корпоративні тренінги
Мушковський Ілля, ПП
тренінг

Фітнес тренер. Як збільшити продаж персональних тренувань





Цільова аудиторія

Фітнес тренери

Програма

Перша зустріч з клієнтом

  • Причини відсутності клієнтів у тренера: пасивне очикування, пропозиція «в лоб», нав'язливість, недонесення цінності.

Практична частина: мозковий штурм – що впливає продажу ПТ. Роль тренера у продажі. Гра «Ціна та Цінність».

  • Алгоритм пропозиції ПТ клієнту: що і в якій послідовності потрібно робити, щоб на момент пропозиції ПТ клієнт був готовий до покупки.

Практична частина: мозковий штурм – групове обговорення правил і помилок, спільне вироблення алгоритму.

  • Входження в контакт: як привернути до себе клієнта за дві хвилини. Роль посмішки, вітання, компліменту, активного слухання, вербального підстроювання та інших способів створити сприятливе враження. Цінність рекомендацій.

Практична частина: рольова гра «Виклич довіру, симпатію та підніми настрій співрозмовнику за хвилину».

  • Типи клієнтів: підліток, підліток мажор, дівчина, жінка за 40, чоловік, віковий багатий клієнт. «Скептик», «нерішучий», «незацікавлений», «авторитет», «неуважний», «балакун» - поширені психологічні портрети клієнтів фітнес клубу, визначення та підбір тактики спілкування з ними.

Практична частина: гра "підбери ключ до клієнта".

  • Виявлення потреб: типи та роль потреб клієнта, пріоритети у потребах, виявлення побоювань. Види питань та їх місце у спілкуванні з клієнтом.

Практична частина: створення списку основних очікувань клієнта фітнес клубу. Як курс ПТ із тренером вирішує різні запити клієнтів. Упорядкування ланцюжків питань – робота у групах. Практичне завдання «вияви потребу».

  • Проведення першої зустрічи: як «продати» себе клієнту. Цінність порад. Ненав’язливість. Проведення імпровізованої безкоштовного тренування без відриву від чергування у залі. «Домашнє завдання» клієнту та домовленість про наступну зустріч.

Практична частина: рольова гра – «спілкування з клієнтом під час тренування»

Друга зустріч з клієнтом

  • Підготовка тренера до наступної зустрічи: як підготувати презентацію курсу тренувань для клієнта. Що треба врахувати. Які аргументи «продадуть» клієнту курс ПТ. Правила побудови пропозиції щодо потреб клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди».

Практична частина: мозковий штурм – складання «продаючого» курсу ПТ під різні запити.

  • Продажа курсу ПТ: коли та як запропонувати клієнту курс ПТ. На чому зробити акценти. Правила донесення ціни. Техніки м'якого дотискання клієнта.

Практична частина: рольова гра «друга зустріч з клієнтом».

  • Робота з відмовами: заперечення, сумнів, неправильне уявлення, незацікавленість. Причини та прояви заперечень. Алгоритм роботи з кожним із видів відмов. Відпрацювання технік подолання.

Практична частина: складання списку відмов, що найчастіше зустрічаються, і підбір відповідей. Робота у групах - відпрацювання реакцій з використанням різних технік.

  • Утримання та повернення: чому клієнти відмовляються продовжувати. Як «продовжити» клієнта після першого курсу ПТ. Як перетворити клієнта на постійного. Як повернути клієнта, який відмовився від продовження ПТ. Як повернути клієнта після новорічних свят.

Практична частина: гра «поверни клієнта».

Додаткова інформація

  • Стартуємо, як тільки наберемо 5-10 учасників.
  • 4 заняття по 2 години.
  • Вартість навчання для учасника 1600грн.
  • Групам від трьох осіб знижка 10% кожному.
  • Дати, час та наповнення курсу можемо обговорювати із групою.
  • Можливе індивідуальне навчання. Вартість індивідуального навчання обговорюється.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Спорт, здоров'яТренінги для тренерівІндустрія краси

Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.